عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » پلمب 62 واحد صنفی در هفته گذشته


پلمب 62 واحد صنفی در هفته گذشته

 معاون نظارت، بازرسی وحمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان از پلمب 62 واحد صنفی در هفته گذشته خبر داد و گفت: این واحد های صنفی به دلیل عدم رعایت شیوه نامه ها و دستورالمعل های بهداشتی مقابله با شیوع و یروس کرونا تعطیل شده اند.

به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت،معدن وتجارت استان گلستان، علی اصغر اصغری با اشاره به اینکه در طی این مدت به بیش از 1864 واحد صنفی تذکر داده شده است از تشکیل 32 پرونده تخلف در طی این بازه زمانی خبر داد.
وی تصریح کرد: بازرسان این سازمان در هفته گذشته بیش از 658 واحد خبازی در سراسر استان را بازدید و بر نحوه عملکرد آنها بازرسی داشته اند.
اصغری با تاکید مجدد در خصوص تعطیلی کلیه مشاغل به جز گروه یک در شهرهای با رنگ بندی قرمز اعلام داشت: اکثر متصدیان واحدهای صنفی در طی این مدت و علیرغم فشارهای اقتصادی که به آنها از ناحیه تعطیلی واحدهای کسب و کارشان بوجود آمده همکاری خوبی داشته و همواره در رعایت پروتکل های بهداشتی بسیار خوب عمل کرده اند.
معاون نظارت، بازرسی وحمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان در پایان از عموم شهروندان گلستانی تقاضا کرد: در صورت مشاهده هرگونه تخلف اقتصادی از قبیل فروش اجباری کالا، گرانفروشی، عدم درج قیمت، عدم صدور فاکتور، احتکار و ... مراتب را به تلفن 124 اعلام نمایند.

نام دستگاه ارسال کننده خبر : سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : خلیلی
  • بازدید : 234
  • کد خبر : 82611