عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » از تمام توان و امکانات خود برای پیشبرد عملیات تعریض محور آق‌قلا-بندرترکمن بهره می‌بریم

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان:

از تمام توان و امکانات خود برای پیشبرد عملیات تعریض محور آق‌قلا-بندرترکمن بهره می‌بریم

از تمام توان و امکانات خود برای پیشبرد عملیات تعریض محور آق‌قلا-بندرترکمن بهره می‌بریم
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان ضمن اشاره به پیشرفت 20درصدی عملیات تعریض محور آق‌قلا- بندرترکمن، از اهتمام کامل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان جهت پیشبرد هرچه بیشتر این عملیات خبر داد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گلستان، مهدی میقانی در حاشیه بازدید مشترک با مهندس سنگدوینی نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس، ضمن اشاره به مشارکت همزمان ادارات شهرستان گرگان و بندرترکمن در این پروژه، خاطرنشان کرد: عملیات تعریض این محور از دی ماه 1399 و پیرو سفر دکتر اکبری معاون راهداری سازمان راهداری و حمل کشور به استان آغاز و مقرر گردید 17.5 کلیومتر از این پروژه از آق‌قلا به سمت بندرترکمن برعهده اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای باشد.
میقانی همچنین افزود: تاکنون در این پروژه 2.5 کیلومتر در مرحله بیس و آسفالت، و 2.5 کیلومتر نیز در مرحله زیرسازی پیشرفت داشته‌ایم. این مقام مسئول در ادامه اذعان داشت: با توجه به فرا رسیدن فصول گرم سال و مساعد شدن شرایط جوی، شرایط بهتری جهت افزایش سرعت کار خواهیم داشت.
وی با اشاره به اهمیت این محور در ترددهای بومی، و همچنین پرتصادف بودن این محور در سنوات گذشته افزود: امیدواریم تعریض این محور منجر به کاهش تصادفات و افزایش ایمنی کاربران جاده‌ای و هم‌استانی‌های عزیز در این محور گردد.
همچنین رمضانعلی سنگدوینی نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس در این بازدید ضمن تقدیر از زحمات راهداری و حمل و نقل در این پروژه خاطرنشان کرد: یکی از مطالبات عمده مردم آق‌قلا از بنده در خصوص بهبود وضعیت این محور بوده و امیدوارم با تلاش و پیگیری‌های مستمر، تعریض این محور هرچه زودتر به سرانجام برسد.
وی همچنین افزود: بنده با تمام توان و اختیارات قانونی خود آماده همکاری برای افزایش سرعت و کیفیت انجام این پروژه هستم و از هیچ کمکی در این راه دریغ نخواهم کرد.

نام دستگاه ارسال کننده خبر : راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .