عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » مدیرکل استاندارد گلستان: رفع موانع استاندارد، برابر با پشتیبانی از تولید است


مدیرکل استاندارد گلستان: رفع موانع استاندارد، برابر با پشتیبانی از تولید است

مدیرکل استاندارد گلستان: رفع موانع استاندارد، برابر با پشتیبانی از تولید است

 مدیرکل استاندارد در ادامه بازدیدها و سرکشی های خود از واحدهای تولیدی گلستان، این بار در سال 1400 که به نام سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها نامگذاری شده است؛ از تجهیزات خط تولید و آزمایشگاه واحد تولیدی مرجان کار، تولید کننده آجر سفال بازدید کرد.

رضا دهدشتی زاده در این بازدید، ضمن تقدیر از زحمات و خدمات واحدهای تولیدی که تلاش می کنند ضمن انطباق با موازین استاندارد، در قبال حقوق مصرف کنندگان، پاسخگو باشند؛ گفت: رعایت استاندارد، بازاری مطمئن و پایا را به تولیدکنندگان ارائه می کند.
دبیر شورای استاندارد اظهار داشت: وقتی از مانع زدایی ها حرف می زنیم، یعنی رفع موانع تولید باکیفیت که قادر به رقابت در عرصه بین المللی باشد و قطعا چنین بازاری تنها با ارتقاء و تعالی کیفیت و پایبندی به استاندارد، حاصل می شود.
مدیرکل استاندارد گلستان در ادامه گفت: یک نام نامی و برند ماندگار، مشتری وفادار و بازار دائم تنها زمانی حاصل می شود که نیازها، ایمنی و سلامت مشتری در صدر قرار گیرد و واحد تولیدی انصاف و مسئولیت را سرلوحه کار خود قرار دهد و همه این موارد در استاندارد دیده شده است.
دهدشتی زاده تصریح کرد: استاندارد در کنار واحدهای تولیدی استاندارد است و از هیچ نوع حمایتی برای تقویت تولید در استان، رفع موانع و توسعه استانداردسازی مضائقه نمی کند.
وی همچنین برای برگزاری نشست های تخصصی استاندارد و کیفیت برای رفع نواقص احتمالی واحدهای استان اعلام آمادگی کرد.
مدیرکل استاندارد گلستان همچنین در این دیدار از خط تولید پیوسته و اتوماتیک خرپا در این واحد تولیدی بازدید و بر لزوم استفاده از خرپای استاندارد در تولید تیرچه های مورد استفاده در صنعت ساختمان تاکید نمود.
شرکت بازرگانی و تولیدی مرجان کار، از سال 1379 با به کارگیری کوره تونلی کاملا خودکار و دستگاه های پیشرفته تولید خود را آغاز کرده است. این واحد فعال در صنعت ساختمان و تولیدکننده آجر سفال است که سهم عمده ای از بازار گلستان و مازندران را در اختیار دارد و تعداد 200 نفر نیروی کار را به طور مستقیم در این واحد مشغول به کار هستند.

نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل استاندارد گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .