عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » گذر از تابستان پر تنش آبی با صرفه‌جویی در مصرف آب

مدیرعامل آبفای گلستان عنوان کرد:

گذر از تابستان پر تنش آبی با صرفه‌جویی در مصرف آب

 مدیرعامل شرکت آ ب و فاضلاب استان گلستان، گذر از تابستان پر تنش آبی را با صرفه‌جویی در مصرف آب امکان‌پذیر دانست
.به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان گلستان، "مهندس بهزاد هرمزی" افزود: تامین آب شرب بیش از 2 میلیون نفر جمعیت ساکن در34 شهر و808 روستا از طریق 613چاه و 256 دهنه چشمه انجام می گیرد و این در شرایطی است که منابع آبی موجود دچار نقصان و کاهش نزولات جوی نباشد.
به گفته وی تعداد 5 شهر گرگان ، گنبد ، آق قلا ، آزداشهر و بندرگز در شرایط خاصی از تامین آب قرار دارند که با وجود تنگناهای شدید مالی و اعتباری، پروژه‌های مختلف متفاوت این شهر ها در  دست اجرا می باشد  که پیش‌بینی می‌ گردد قبل از تابستان سالجاری وارد مدار بهره‌برداری قرار گرفته تا بخشی از کمبودها جبران شود.
وی با تاکید بر مدیریت مصرف آب، فعالیت آبفا را به عنوان خادمان مردم، در حوزه تولید و توزیع آب دانست که سعی می‌شود میزان تولید از سرانه‌های تعریف شده کمتر نباشد.
هرمزی اظهار داشت : با توجه به در پیش بودن فصل گرم سال و شیوع ویروس کرونا و ضرورت رعایت مسائل بهداشتی، از مردم فهیم استان درخواست داریم تا در حد امکان مدیریت مصرف را سرلوحه خود قرار داده، تا بتوانیم فصل گرم سال را به خوبی مدیریت نموده و در امر خدمت رسانی پیش گام باشیم.
مدیرعامل آبفای استان گلستان همچنین با مهم خواندن نقش رسانه‌ها در تبیین شرایط موجود، خواستار تلاش مضاف اصحاب رسانه برای اطلاع‌رسانی و اقناع افکارعمومی و همچنین ترویج فرهنگ مصرف بهینه آب در جامعه شد.

نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب و فاضلاب استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .