عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جلسه شورای اداری اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان برگزار شد


جلسه شورای اداری اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان برگزار شد

جلسه شورای اداری اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان برگزار شد

 نخستین جلسه شورای اداری اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان در روز یکشنبه 12 اردیبهشت ماه در مرکز شهید حاج قاسم سلیمانی گرگان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان، سیدعلیرضا حسینی طلب مدیرکل استان ضمن گرامیداشت ایام سوگواری شهادت حضرت علی(ع) و همچنین تبریک هفته کار و کارگر و روز معلم، گفت: همه ما نیازمند تحول هستیم، تحول به منظور دگرگونی رو به کمال و برطرف کردن نقصها و پر کردن خلأها و عرضه رویدادهای تازه و مفید و به کارگیری روشهای مؤثر برای ایجاد فرصت های مطلوب جهت پیشرفت، مدنظر است.
وی افزود: تحول را باید از خودمان آغاز کنیم و نگاه سیستمی و جامع داشته باشیم و در سال جاری برنامه جامع توانمندسازی برای آموزش و تحول نیروی انسانی را دنبال خواهیم کرد.
حسینی طلب بیان کرد: تشکیل پارلمان مربیان و کارشناسان یعنی مشارکت و همفکری همه کارکنان در سرنوشت سازمان، یعنی فرهنگ مشارکت و ارتباط و گفتگو، که در سال جاری این موضوع با مشارکت و ارتباط با ذینفعال گسترش می یابد.
وی همچنین گفت: شورای مهارت، تریبونی برای نهادینه کردن فرهنگ مهارت آموزی است و باید اهمیت ویژه ای برای آن قائل بود و در سال جاری تمامی مراکز هر فصل یک جلسه شورای مهارت در شهرستان تشکیل دهند.
مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان گفت: رسانه‌ها می‌تواند نقش بسیار مهمی را در ترویج و فرهنگ سازی مهارت آموزی ایفا کنند و باید تمامی مراکز از این ظرفیت به درستی استفاده کنند.
حسینی طلب در بخشی دیگر گفت: آموزش شاغلین یکی از وظایف مهم سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور است که باید بیشتر به آن پرداخته شود و مراکز در خصوص ایجاد مراکز کارآموزی جوار کارگاهی و بین کارگاهی در واحدهای صنعتی استان پیگیری های جدی داشته باشند.
وی همچنین افزود: در سال گذشته تعداد 2 هزار و 843 نفر در حوزه مهارت آموزی در محیط کار واقعی در استان آموزش دیدند و انتظار می رود در سال جاری این ظرفیت تکرار شود.
شایان ذکر است در ابتدای جلسه فرهاد شادکام کارشناس پژوهش اداره کل، مهدی رحمدل معاون اداری و پشتیبانی اداره کل، سیدرضا مفیدی رئیس اداره آموزش و پژوهش اداره کل، شهریار نیرومند رئیس اداره آموزشگاه آزاد اداره کل، سیدعباس موسوی رئیس اداره آزمون و ارزشیابی مهارت اداره کل و رحمت اله کیانی مسئول حراست اداره کل در خصوص مسائل و اقدامات حوزه کاری مطالبی را ارائه کردند.

جلسه شورای اداری اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان برگزار شد

 

جلسه شورای اداری اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان برگزار شد

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .