عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » همزمان با هفته هلال احمر/ مانور لحظه صفر امداد و نجات جاده‌ای در گلستان


همزمان با هفته هلال احمر/ مانور لحظه صفر امداد و نجات جاده‌ای در گلستان

 

همزمان با هفته هلال احمر/ مانور لحظه صفر امداد و نجات جاده‌ای در گلستان

 در سومین روز از هفته هلال احمر مانور ساعت صفر امداد و نجات در حوادث جاده‌ای و سوانح ترافیکی با حضور تیم های عملیاتی غرب استان گلستان در روستای باغو کناره ی بندرگز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر گلستان، فرهاد میقانی گفت: به مناسبت هفته هلال احمر و با هدف ارزیابی عملکرد نیروهای امدادی مانور لحظه صفر نجات در تصادفات جاده ای و سوانح ترافیکی در جاده بندرگز به بندرترکمن در روستای باغوکناره شهرستان بندرگز برگزار شد.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان افزود: این مانور با سناریوی تصادف ۳ دستگاه خودرو سواری پراید، تراکتور و موتورسیکلت با ۶ حادثه‌دیده آغاز و امدادگران پس از رسیدن به محل حادثه عملیات امداد و نجات و رهاسازی ۲ مصدوم محبوس در خودرو را انجام دادند.
میقانی خاطر نشان کرد: این حادثه از طریق سامانه تلفنی ۱۱۲ به جمعیت هلال احمر استان اطلاع‌رسانی شد که پس از بررسی عملیات در مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان، ۳ دستگاه آمبولانس، یک خودروی نجات، ۲۰ امدادگر و نجاتگر از شهرستان های بندرگز، بندرترکمن و کردکوی به محل اعزام شدند.
وی بیان کرد: در این عملیات فرضی پس از انجام اقدامات اولیه، ۴ مصدوم به مرکز درمانی منتقل و ۲ مصدوم نیز به صورت سرپایی درمان شدند. در این حادثه، خودروی سواری پراید طعمه حریق شد که توسط نیروهای امدادی عملیات اطفاء حریق انجام شد.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان بیان کرد: عملیات مانور فرضی روستای باغو کناره با مشارکت و تلاش تیم‌های امداد و نجات جمعیت هلال احمر شهرستان‌های بندرگز، کردکوی و بندرترکمن انجام شد.

نام دستگاه ارسال کننده خبر : جمعیت هلال احمر گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .