عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » نیازمند رایزنی نمایندگان گلستان در سطح ملی هستیم/ بحران آبی در گلستان جدی است

معاون برنامه ریزی آب و فاضلاب استان گلستان؛

نیازمند رایزنی نمایندگان گلستان در سطح ملی هستیم/ بحران آبی در گلستان جدی است

 معاون برنامه ریزی آب و فاضلاب استان گلستان گفت: خوشبختانه با ورود جدی نمایندگان استان گلستان و نگاه ویژه دولت به استان گلستان، اعتباری بالغ بر ۶۳۱ میلیارد تومان در حوزه آبی این استان در کمیسیون تلفیق بودجه لحاظ شده است که تخصیص آن کمک شایانی به مردم این استان خواهد کرد.

به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان گلستان ، ؛ مهندس احمد دنیکو در نشست با اصحاب رسانه شهرستان کلاله با بیان اینکه تابستان بسیار سختی در تامین آب شرب خواهیم داشت؛ گفت: این موضوع می طلبد که مردم در صرفه جویی آب همراهی لازم را داشته باشند تا با بحران شدید آبی روبرو نشویم.
وی افزود: خوشبختانه با ورود جدی نمایندگان استان گلستان و نگاه ویژه دولت به استان گلستان، اعتباری بالغ بر ۶۳۱ میلیارد تومان در حوزه آبی این استان در کمیسیون تلفیق بودجه لحاظ شده است که تخصیص آن کمک شایانی به مردم این استان خواهد کرد.
معاون برنامه ریزی آب و فاضلاب استان گلستان تاکید کرد: تخصیص این میزان اعتبار، مستلزم پیگیری جدی و مستمر نمایندگان استان گلستان است و با تخصیص آن شاهد پیشرفت زیادی در حوزه شبکه آب رسانی در استان گلستان خواهیم بود.
دنیکو تاکید کرد: اعتبارات با توجه به میزان محرومیت شهرستان ها درنظر گرفته می شود تا به این وسیله سهم تمام استان از شبکه آب رسانی و نعمت آب بصورت عدالت محور باشد.
وی در پایان گفت : رسانه در آگاهی رسانی به مردم و حدی بودن بحران آبی در گلستان و همچنین فرهنگ سازی مصرف آب در جامعه هدف، بسیار تاثیرگذار است؛ لذا می طلبد در این شرایط نیز رسانه یاری رسان ما برای گذر از این بحران آبی باشد.

نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب و فاضلاب استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .