عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » ساخت منزل برای جامعه تحت پوشش بهزیستی اولویت ماست


ساخت منزل برای جامعه تحت پوشش بهزیستی اولویت ماست

ساخت منزل برای جامعه تحت پوشش بهزیستی اولویت ماست

 در آستانه عید سعید فطر و با حضور نمایندگان مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی و مدیران کل بهزیستی و بنیادمسکن انقلاب اسلامی استان مراسم کلنگ‌زنی و آغاز احداث ۳۰۳ پروژه مسکن خانواده دارای حداقل ۲ معلول در روستای پیرواش علیا برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی گلستان؛ با حضور نمایندگان مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی، مدیران کل بهزیستی و بنیادمسکن انقلاب اسلامی و جمعی از مدیران شهرستانی در روستای پیرواش علیا شهرستان آق‌قلا ۳۰۳ پروژه مسکن خانواده دارای حداقل ۲ معلول کلنگ‌زنی شد.

در این مراسم دکتر منتظری و مهندس سنگدوینی از خدمات سازمان بهزیستی و بنیادمسکن انقلاب اسلامی در سرعت بخشیدن به این طرح تقدیر و تشکر کرده و خواستار گسترش جامعه تحت پوشش شدند.

همچنین دکتر سید مهدی حسینی نیز با ارائه آمار عملکرد بهزیستی گلستان در طرح مسکن مددجویی از اقدامات خوب بنیاد مسکن تقدیر کرده و گفت: الویت کاری ما خدمت‌رسانی به بهترین مخلوقات خداوند است که با ایجاد سرپناه دائمی و مناسب در جهت رفاه عمومی جامعه هدف گام های استواری برداریم.

وی ادامه داد: برای این خانواده با ۳ فرزند معلول و مادر نابینا بصورت ویژه با بنیاد مسکن اقدامات صورت گرفته و ان شاا... تا چندماه آینده به منزل جدید نقل مکان خواهند کرد.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل بهزیستی گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بهزیستی
  • بازدید : 195
  • کد خبر : 83292