عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » مقابله با رودخانه خواری و آزادسازی ۳۷۰۰ مترمربع از بستر فعال مسیلهای اجی یلی_قوجمز کلاله


مقابله با رودخانه خواری و آزادسازی ۳۷۰۰ مترمربع از بستر فعال مسیلهای اجی یلی_قوجمز کلاله

مقابله با رودخانه خواری و آزادسازی ۳۷۰۰ مترمربع از بستر فعال مسیلهای اجی یلی_قوجمز کلاله

 سرپرست اداره منابع آب کلاله و مراوه تپه از مقابله با رودخانه خواری و آزادسازی ۳۷۰۰ مترمربع از بستر فعال مسیلهای اجی یلی_ قوجمز و پایاب سد چمران کلاله با پیگیریهای انجام شده و دستور قضایی دادستانی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای گلستان، احمد پارسایی راد افزود: حفظ بسترهای فعال ، جلوگیری از ساخت و ساز اعیانی، دیوار کشی، کاشت درخت، حصار کشی با نی و جلوگیری از برداشتهای مصالح رودخانه ای در بستر فعال رودخانه ها و مجاری آبی، وهمچنین کنترل رعایت حرایم کمی و کیفی روخانه ها و مجاری آبی با توجه به نوع کاربری درخواستی از مواردی هست که در دستور کار منابع آب کلاله و مراوه تپه قراردارد.
وی بیان کرد: پرسنل واحد مهندسی رودخانه ها و سواحل و رودبان های این اداره با پایش مستمر هرگونه تخلفات بخش رودخانه ها را شناسایی و نسبت به رفع تصرف از طریق راهنمایی و همکاری مجاورین رودخانه ها یا در صورت عدم همکاری از طریق مراجع قضایی اقدام می کنند.
دبیر شورای حفاظت از منابع آب شهرستانهای کلاله و مراوه تپه افزود: اداره منابع آب کلاله و مراوه تپه در راستای وظایف و تکالیف قانونی و همچنین درخواستهای مردمی جهت مقابله با رودخانه خوران و قطع ید متخلفین از انفال با همکاری مراجع قضایی و نیروی انتظامی را در اولویتهای کاری خود قرار داده و از عموم شهروندان خواست در صورت مشاهده موارد تخلف فوق الذکر موضوع را با اداره منابع آب کلاله و مراوه تپه با شماره تماسهای 35442214 و یا 35448444 اطلاع رسانی نمایند.   ‪

نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب منطقه ای گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .