عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » طرح اقدام فراگیر عبور از پیک تابستان در شرکت توزیع نیروی برق گلستان انجام شد


طرح اقدام فراگیر عبور از پیک تابستان در شرکت توزیع نیروی برق گلستان انجام شد

 مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گلستان گفت: ششمین طرح اقدام فراگیر با رویکرد عبور از پیک تابستان در این استان آغاز شد
.به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق گلستان؛ علی اکبر نصیری گفت: هدف از اجرا این طرح تعدیل روشنایی معابر شهری و بین شهری، ارزیابی آماده بکاری مولد های اضطراری، ارزیابی آماده به کاری سامانه های برق من و پاسخگویی ۱۲۱و مقابله با رمز ارزهای غیر مجاز و  است.
وی افزود :این مانور در ادامه سلسله مانورهای سراسری تعمیرات شبکه های توزیع برق کشور در سال گذشته، امسال با رویکرد ایجاد آمادگی عبور از پیک تابستان و همزمان با سراسر کشور و با هدف استفاده از مولدهای خودتامین، کاهش ۲۰ درصدی بار ادارات نسبت به سال قبل، مدیریت بار، تعدیل روشنایی معابر، تنظیم ساعات نجومی تابلوهای معابر، طرح تاب آوری خطوط فشار متوسط به منظورافزایش ضریب اطمینان خطوط، رفع اتصالات سست، توسعه نقاط مانور و بهبود ظرفیت انتقال بار، باز آرایی و تعدیل، بهینه سازی و رفع اشکالات فیدرهای فشار متوسط، و شناسایی مزارع بیت کوین غیر مجاز در سطح استان برگزار شد.
نصیری گذری هم صرفه جویی در مصرف انرژی در ساختمان های زیرمجموعه وزارت نیرو زد و گفت: استفاده از کولر گازی طبق مصوبه هییت وزیران،در کلیه ساختمان های اداری وزارت نیرو و شرکت های زیرمجموعه دولتی و غیر دولتی ممنوع گردید که این خود گامی در جهت مدیریت مصرف و شروع از خود از وزارت نیرو است که نیازمند همراهی مردم را نیز می طلبد.
وی اضافه کرد :در این اقدام فراگیر، تعداد ۱۳۶ اکیپ و ۱۶۲۹نفر ساعت به بازبینی و اصلاح نقاط آسیب دیده شبکه برق اقدام کردند.
نصیری با بیان این که سال های گذشته مردم همکاری خیلی خوبی با صنعت برق داشتند، افزود: همکاری مشترکان باعث میشد تابستان ها بدون مشکل سپری شود و امیدواریم امسال هم این همکاری تداوم یابد.

نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت توزیع نیروی برق گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .