عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جامعه کارگری گلستان از ظرفیت اجتماعی خوبی برخوردار است

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان:

جامعه کارگری گلستان از ظرفیت اجتماعی خوبی برخوردار است

جامعه کارگری گلستان از ظرفیت اجتماعی خوبی برخوردار است

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان با بیان اینکه جامعه کارگری گلستان از ظرفیت اجتماعی خوبی برخوردار است، گفت: باید دیدگاه مسئولان به سمت حل مشکلات جامعه کارگری پیش برود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی گلستان مهندس امر اله عباسی ظهر امروز در دیدار با جامعه کارگری استان گلستان اظهار کرد: عدم برگزاری نشست‎های مسئولان با تشکل‎های کارگری منجر به کم رنگ شدن فعالیت‎های تشکل‎های کارگری می‎شود.

وی با بیان اینکه جامعه کارگری گلستان از ظرفیت اجتماعی خوبی برخوردار است، گفت: باید دیدگاه مسئولان به سمت حل مشکلات جامعه کارگری پیش برود.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان خاطر‎نشان کرد: برون سپاری بخشی یکی از سیاست‎های دولت است که بخشی از وظایف خود را با هدف ایجاد انگیزه و پویایی را در جامعه به تشکل‎های خصوصی واگذار کند.

عباسی برون سپاری را خواسته قلبی مسئولان دانست و گفت: باید به جایی برسیم که گرامیداشت هفته کارگر و کارگر با تلاش خود کارگران و جامعه کارگری استان برگزار شود.

عباسی ابراز داشت: کارگران باید بتوانند مشکلات خود را در برابر مسئولان بیان کنند و حتی اقدامات آنها را به نقد بکشانند اما باید نقد به گونه‎ای سازنده انجام شود.

وی افزود: نقد سازنده با هدف تعالی و توسعه استان می‎تواند به شکوفایی استعداد‎های جامعه کارگری در استان ختم شود.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : golestanmcls
  • بازدید : 951
  • کد خبر : 8357