عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » به کارگیری 35 دستگاه دیزل ژنراتور برای مقابله با تنش آبی

مدیرعامل آب و فاضلاب گلستان عنوان کرد:

به کارگیری 35 دستگاه دیزل ژنراتور برای مقابله با تنش آبی

 مدیرعامل آب و فاضلاب گلستان گفت: از ابتدای سالجاری تاکنون35 دستگاه دیزل ژنراتور برای مقابله با کمبود آب ناشی از قطعی برق در سراسر استان گلستان به کارگیری شده است.

به‌گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان گلستان، "مهندس بهزاد هرمزی" با اعلام این خبر اظهار کرد: با توجه به آغاز فصل گرما و احتمال قطعی برق تاسیسات و لزوم آمادگی و ارتقا سطح آمادگی سیستمهای برق اضطراری (دیزل ژنراتور) اقدام به استقرار این دستگاه ها در تاسیسات و منابع تامین نموده است
 مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان اظهار داشت: در حوزه انرژی 35 دستگاه دیزل ژنراتور وارد مدار شده و ضمن تعمیر اساسی 108 دستگاه الکتروپمپ و3 دستگاه دیزل ژنراتور بازدید های دوره ای جهت جلوگیری از خرابی این دستگاه ها در حال انجام است.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب گلستان با اشاره به اقدامات دیگر این حوزه در راستای گذر از کم آبی، گفت: استاندارد‌سازی 20 دستگاه انواع تابلو برق، به‌کارگیری تجهیزات نوین اعم از تابلوهای راه‌انداز اینورتر و سانت‌استاتر و سیستم‌های کنترل خودکار دستگاهای رادیو فرکانسی، ساعت فرمان و .... از جمله این اقدامات بوده که به منظور مدیریت مکانیزه تولید و توزیع آب صورت گرفته است.

نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب و فاضلاب استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .