عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » پایان واکسیناسیون پاکبانان شهرداری گرگان در فاز اول


پایان واکسیناسیون پاکبانان شهرداری گرگان در فاز اول

پایان واکسیناسیون پاکبانان شهرداری گرگان در فاز اول

 معاون خدمات شهری شهرداری گرگان گفت: پاکبانان شهرداری گرگان نخستین دوز واکسن علیه ویروس کرونا را دریافت کردند.

 به گزارش مرکز اطلاع رسانی روابط عمومی شهرداری گرگان، احمد سالاری اظهار داشت: درپی دستور دکتر دادبود شهردار گرگان مبنی بر لزوم واکسینه شدن کارکنانی که بیشتر در معرض خطر و ابتلا به ویروس کرونا قرار دارند، ظرف یکی دوماه گذشته عملیات واکسیناسیون پاکبانان شهرداری به عنوان اولویت اول این موضوع در دستور کار قرار گرفت.
 سالاری افزود: بر همین اساس، معاونت خدمات شهری شهرداری برنامه ریزی لازم برای آغاز عملیات واکسیناسیون را آغاز کرد و پاکبانان به نوبت در فهرست معرفی به مراکز بهداشت قرار گرفتند.
 وی تصریح کرد: در پایان 410 نفر از پاکبانان زحمتکش مناطق سه گانه شهرداری و 16 نفر از کارکنان غسالخانه آرامستان امامزاده عبدالله (ع)، دوز اول واکسن را دریافت کردند و تزریق واکسن در مرحله اول به پایان رسید.
 به گفته وی، با توجه به لزوم طی شدن بازه زمانی لازم، این کارکنان باید منتظر باشند تا زمان مناسب برای تزریق دوز دوم و نهایی واکسن اعلام شود.
معاون خدمات شهری شهرداری گرگان در ادامه بیان کرد: شهرداری گرگان 547 پاکبان دارد که عده ای از این افراد از قافله واکسیناسیون جا ماندند و نام آنها به زودی در فهرست قرار می گیرد. عده ای دیگر تمایلی به واکسینه شدن نداشتند و عده ای نیز بنا بر دستورات پزشکی از تزریق واکسن منع شده بودند.
 سالاری خاطرنشان کرد: معاونت خدمات شهری شهرداری گرگان در ادامه در نظر دارد سایرکارکنانی که در معرض ابتلا به بیماری کووید 19 قرار دارند را نیز واکسینه نماید.
 وی ادامه داد: در همین ارتباط کارکنان واحدهای دفع پسماند و مددسرا (محل نگهداری متکدیان و کارتن خواب ها) در اولویت بعدی قرار دارند که به زودی با دریافت محموله لازم، عملیات واکسیناسیون آنها آغاز می شود.

پایان واکسیناسیون پاکبانان شهرداری گرگان در فاز اول

 

پایان واکسیناسیون پاکبانان شهرداری گرگان در فاز اول

 

پایان واکسیناسیون پاکبانان شهرداری گرگان در فاز اول


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شهرداری گرگان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .