عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » بررسی مشکلات 8 واحد تولیدی گلستان در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان


بررسی مشکلات 8 واحد تولیدی گلستان در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان

بررسی مشکلات 8 واحد تولیدی گلستان در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان

 رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان گفت: مشکلات 8 واحد تولیدی استان گلستان در چهارصدوسی و هفتمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید  استان بررسی شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت، معدن وتجارت استان گلستان، حسین طلوعیان گفت: ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان گلستان به صورت منظم و مستمر با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی استان تشکیل جلسه داده و در راستای شعار تولید ،پشتیبانی هاو مانع زدایی ها مشکلات واحدهای تولیدی گلستان را رسیدگی می‌کند.
طلوعیان گفت: در این جلسه مشکلات 8 واحد تولیدی استان در زمینه رفع سوء اثر چک برگشتی، بررسی مهلت جهت تعهدات ارزی، تخصیص سوخت، جلوگیری از تملک واحد تولیدی و مساعدت در خصوص بدهی شرکت بحث و بررسی شد.
وی گفت: در سال تولید ،پشتیبانی هاو مانع زدایی ها همه دستگاه‌ها باید تمامی توان و تلاش خود را برای جلوگیری از توقف تولید و تثبیت وضعیت اشتغال بنگاه‌های اقتصادی و صنایع استان به کار گیرند.
ایشان افزود: صنعتگران و تولیدکنندگان، سربازان عرصه جنگ اقتصادی هستند و باید در این شرایط اقتصادی زمینه را برای فعالیت و تلاش آنها به شکلی بهتر فراهم کنیم.
رییس سازمان صنعت،معدن وتجارت استان گلستان با اشاره به اهتمام برای گره گشایی از واحدهای تولیدی نیمه فعال و راکد استان گفت: سازمان صمت با رصد مداوم صنایع استان، واحدهای دارای مشکل را شناسایی و عارضه‌یابی کرده و به فراخور وضعیت هر کدام، راه‌حل‌های ممکن را برای رفع مشکل در ستاد تسهیل ارایه می‌کند.

نام دستگاه ارسال کننده خبر : سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : خلیلی
  • بازدید : 380
  • کد خبر : 84420