عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » آغاز اردوی تیم دوومیدانی‌کار پارالمپیکی در گلستان


آغاز اردوی تیم دوومیدانی‌کار پارالمپیکی در گلستان

 اردوی آماده‌سازی تیم ملی دوومیدانی نابینایان و کم بینایان ایران جهت حضور در مسابقات پارالمپیک توکیو با حضور 6 ورزشکار در بندرترکمن آغاز شد .
به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان، اردو آمادگی تیم ملی نابینایان و کم بینایان ایران برای افزایش آمادگی حضور در پارالمپیک توکیو از روز شنبه 5 تیرماه به مدت ۲۴ روز به میزبانی بندرترکمن با حضور نورمحمد آرخی از گلستان، مهدی اولاد از فارس، امیرخسروانی از بوشهر، وحیدعلی نجیمی از همدان و علی پیروج و سامان پاکباز از کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد.
نورمحمد آرخی دومیدانی‌کار نابینای گلستان که در مسابقات پاراآسیایی جاکارتا نقره گرفته بود در ماده پرتاب وزنه سهمیه حضور در رقابت های پارالمپیک توکیو را به دست آورد. مدال طلا و برنز مسابقات جهانی کره جنوبی، مدال طلا و نقره مسابقات جهانی امارات و مدال برنز مسابقات جهانی تونس از جمله افتخارات آرخی است. تمرینات تیم ملی دوومیدانی نابینایان در بندرترکمن زیر نظر دکتر سید صالح ابراهیمیان سرپرست تیم و ایوب آرخی، ابراهیم مومنی، صادق خادمی، امیرمحمد صلح میرزائی و محسن پاکباز مربیان تیم ملی برگزار می شود. با تعویق یک ساله المپیک ۲۰۲۰ توکیو به دلیل شیوع ویروس کرونا، این مسابقات از اول تا ۱۷ مردادماه و پاراالمپیک نیز از دوم تا چهاردهم شهریورماه امسال در ژاپن برگزار می شود.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .