عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » انجام 410 مورد بازرسی در قالب گشت‌ مشترک در گلستان


انجام 410 مورد بازرسی در قالب گشت‌ مشترک در گلستان

معاون بازرسی، نظارت و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان از انجام 410 مورد بازرسی از واحدهای صنفی، غیرصنفی و بنگاه های اقتصادی بصورت گشت مشترک در سطح استان طی خرداد ماه سال جاری خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت،معدن وتجارت استان گلستان ،علی اصغر اصغری عنوان کرد: انجام گشت‌های مشترک در راستای هم افزایی و استفاده بهینه از ظرفیت کارشناسی سایر دستگاه‌های اجرایی استان صورت گرفته است.

وی هدف از برگزاری این ‌گشت‌ها را برخورد با تخلفات احتمالی واحدهای صنفی عنوان و خاطرنشان کرد: سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان حسب وظیفه ذاتی خود با برقراری تعامل با سایردستگاه‌ها ، اتحادیه‌های و تشکل های صنفی در طول ماه اقدام به برگزاری گشت‌های مشترک بازرسی از واحدهای صنفی و غیر صنفی در سطح استان کرده است.

اصغری افزود: طی ماه گذشته برگزاری 410 مورد گشت مشترک با نمایندگان ادارات تعزیرات حکومتی، بهداشت، فرمانداری، جهاد کشاورزی، اصناف،قرار گاه 17ربیع ،میراث فرهنگی ،استاندارد و اتحادیه نانوایان استان گلستان تعداد 75مورد پرونده تخلف اعم از گران‌فروشی، کم فروشی و ... به ارزش 12میلیاردو 706 میلیون و 413 هزار و 894 ریال تشکیل شده است.

وی در ادامه افزود : در گشت‌های مشترک بازرسی کالاهای اساسی و ضروری از قبیل آرد و نان، مواد غذایی، پوشاک، تجهیزات پزشکی و دارو، ماسک و محلول ضدعفونی، لاستیک، روغن ، لوازم یدکی خودرو، میوه و تره‌بار، نهاده‌های دامی، سموم و کود کشاورزی، گوشت و فرآورده‌های لبنی، مرغ ،دخانیات ،گاز مایع مورد نظارت و بازرسی قرار می‌گیرد و در صورت مشاهده تخلف، تشکیل پرونده و سپس جهت بررسی و صدور رأی به تعزیرات حکومتی معرفی می‌شوند.

معاون بازرسی، نظارت و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان گفت: به منظور اثربخشی بیشتر، اقدامات نظارتی در راستای رسیدن به نتیجه مؤثر و بهنگام در فرآیند کنترل بازار، انجام عملیات بازرسی در قالب گشت مشترک بازرسی و نظارت بر کالا و خدمات با تمام دستگاه ها ی اجرایی ذیربط اعم از تعزیرات، بهداشت، استاندارد، نیروی انتظامی و ... در دستورالعمل های بازرسی مورد توجه و تأکید قرار گرفته است.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : سازمان صنعت،معدن وتجارت استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : خلیلی
  • بازدید : 232
  • کد خبر : 84533