عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » سالاری خبرداد: ساماندهی کارگران فصلی و ساختمانی با طرح «ایست کار» شهرداری


سالاری خبرداد: ساماندهی کارگران فصلی و ساختمانی با طرح «ایست کار» شهرداری

 

 

معاون خدمات شهری شهرداری گرگان گفت: طرح ایست کار برای ساماندهی کارگران گرگان اجرایی می‌شود.


به گزارش روابط عمومی شهرداری گرگان احمد سالاری در جلسه کارگروه ساماندهی کارگران فصلی و ساختمانی اظهار داشت: یکی از موضوعات که روزانه در سطح شهر شاهد آن هستیم حضور افراد جویای کار در حاشیه برخی از معابر و میادین تحت عنوان کارگران فصلی و ساختمانی است.


سالاری افزود: حضور این افراد در حاشیه معابر و میادین علاوه بر ایجاد مشکل ترافیکی و بصری واز همه مهمتر تجمع در میادین شان و منزلت این زحمتکشان هم مورد خدشه قرار می گیرد.

 


وی خاطرنشان کرد: در سال‌های گذشته کارهایی جهت ساماندهی کارگران انجام شده و جایگاهی برای استقرار آنها جانمایی شده اما به دلایل مختلف از جمله عدم همراهی کارگران و نامناسب بودن مکان کار به سرانجام مطلوب نرسید.

 


معاون خدمات شهری شهرداری گرگان ادامه داد: با توجه به مطالعات انجام شده بر اساس محلهای تجمع کارگران و آسیب هایی که پیرامون آن وجود داشت بر حسب دستور شهردار محترم در جهت تکریم کارگران به عنوان یک وظیفه اجتماعی؛ شهرداری گرگان احداث جایگاه ثابت را در دستور کاری خود قرار داده است.

 


سالاری افزود: با اجرای این طرح پس از شناسایی کارگران ثبت نام و تشکیل پرونده صورت خواهد گرفت به صورتی که کارگران واقعی شناسنامه دار شوند تا شهروندان با توجه به نیاز خود در مشاغل گوناگون نسبت به کارگیری آنها اقدام نمایند.

 

 

به گفته وی، طرح ایست کار تا ۴ماه آینده اجرایی می شود و در پی آن حدود ۸۰۰ تا ۱۰۰۰ کارگر از سطح معابر شناسایی خواهند شد.

سالاری ابراز امیدواری کرد با افتتاح مکان ثابت برای کارگران ساختمانی به کارگیری آنها نیز ضابطه مند شده و بتوان از این عزیزان در پروژه های شهرداری نیز استفاده کرد.

 

 

سالاری خبرداد: ساماندهی کارگران فصلی و ساختمانی با طرح «ایست کار» شهرداری


 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شهرداری گرگان
تأیید کننده خبر : کیانی پور
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .