عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تکریم جامعه ایثارگری از ارزش‌های اصلی انقلاب اسلامی است


تکریم جامعه ایثارگری از ارزش‌های اصلی انقلاب اسلامی است

 مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان گفت: تكريم خانواده های معظم شاهد و ایثارگر و ارزش‌های دفاع مقدس بر همگان واجب است و امیدوارم مسئولان سنت دیدار با خانواده‌های شهدا و ایثارگران را سرلوحه فعالیت‌های خود قرار دهند.

به گزارش ایثار واحد گلستان: اسرافیل وزیری در حاشیه این دیدار با جامعه ایثارگری استان به خبرنگار ایثار واحد گلستان گفت: دیدارهای حضوری سبب شده تا زمینه و بستری فراهم شود که خانواده های معظم شاهد و ایثارگر از نزدیک مسائل خود را بیان کنند.
وزیری ضمن تأکید بر دیدارها و ملاقات چهره به چهره با جامعه ایثارگری افزود: هر چه در خدمت به خانواده‌های شاهد و ایثارگر باشیم کم است و وظیفه‌داریم در مرتفع نمودن مشکلات این قشر معزز تمام تلاشمان را به کار گیریم
وی تاکید کرد: خدمت گذاری به جامعه ایثارگری ازجمله توفیقاتی است که نصیب هرکسی نمی‌شود و به‌پاس این توفیق الهی باید به بهترین نحو وظایف خود را در قبال شهدا، ایثارگران و خانواده های ایشان انجام دهیم.
این مقام مسئول با تأکید بر اینکه جانبازان در هر پیشرفت و اتفاق خوبی که در کشور رخ می‌دهد نقش و سهم بسیار برجسته‌ای دارند،گفت: جوانان مؤمن و متعهد با الگو گرفتن از یادگاران دوران دفاع مقدس در جهت اعتلای ایران اسلامی باهمت و تلاش مضاعف خود توانسته‌اند ضمن جبران خرابی‌های دوران جنگ تحمیلی، کشور را در عرصه‌های علمی و فن‌آوری در جایگاه ممتاز جهانی قرار دهند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان گفت: تكريم خانواده های معظم شاهد و ایثارگر و ارزش‌های دفاع مقدس بر همگان واجب است و امیدوارم مسئولان سنت دیدار با خانواده‌های شهدا و ایثارگران را سرلوحه فعالیت‌های خود قرار دهند.

نام دستگاه ارسال کننده خبر : بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .