عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » ١٣ ميليارد تومان اعتبار طرح آبرساني براي سال ١٤٠٠ شهرستان كلاله

مديرعامل شركت آب منطقه اي گلستان:

١٣ ميليارد تومان اعتبار طرح آبرساني براي سال ١٤٠٠ شهرستان كلاله

١٣ ميليارد تومان اعتبار طرح آبرساني براي سال ١٤٠٠ شهرستان كلاله

 مدير عامل شركت آب منطقه اي گلستان از اختصاص اعتبار ١٣ ميليارد توماني براي طرح آبرساني شهر كلاله در سال جاري خبر داد.

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای گلستان در جلسه مدیریت بحران شهرستان کلاله  که با حضور دكتر آریان پور نماینده مردم کلاله، مینودشت، گالیکش و مراوه تپه در مجلس شورای اسلامی، فرماندار کلاله و سایر مدیران و کارشناسان برگزار شد، گفت: رسیدگی به پرونده هایی که نیازمند مجوز های اضطراری هستند ضروري است در اسرع وقت انجام می شود. 
وي ادامه داد: خشکسالی امسال نتيجه 29 درصد کاهش بارندگی و یک درجه سانتیگراد افزایش دما است و وضعیت آب رودخانه ها در اين دوران حدود 49 تا 83 درصد کاهش پیدا کرده است. 
حسینی افزود: 19 درصد از آبخوان های گلستان نتوانسته است خودشان را شارژ كنند و وضعيت آبخوان ها بسیار کاهشی و نگران کننده است. 
وي با تاكيد بر اينكه کشت های غرقابی  نبايد انجام شود، افزود: توصیه اخیر ما به كشاورزان شالی کار خشکه کاری محصول برنج و کاهش آبدهی به آن است در غیر این صورت به دلیل کاهش سطح آب چاه ها محصول خشک می شود. 
وي ياداور شد: طرح آبرساني به شهر كلاله از سال ٩١ شروع شده است و در صورت اجرای کامل طرح ، در يك برنامه بلند مدت تا سال ١٤١٥ مشكل كمبود آب در اين شهرستان نخواهیم. 
حسینی ادامه داد: با تخصیص مناسب اعتبار طرح آبرساني به کلاله در سال جاری که به همت نماینده محترم،  استاندار محترم و سازمان برنامه و بودجه و وزارت نیرو انجام شده است،  می توانیم این طرح را به پیشرفت مناسبی برسانیم و تلاش می کنیم تأمین باقیمانده اعتبار تا ۷۰ ميليارد تومان نیز از راه‌های مختلف به سرانجام برسد.
وي افزود: شناسايي و اتصال چاه هاي ادارات و كشاورزي که در كنار خطوط انتقال شرب هستند در پيك مصرف از جمله راهكارهاي كسري آب كلاله در وضعیت اضطرار است كه به شرکت آبفا معرفی شده و به تناسب از این ظرفیت استفاده می شود.
 

١٣ ميليارد تومان اعتبار طرح آبرساني براي سال ١٤٠٠ شهرستان كلاله


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب منطقه ای گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .