عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » فراخوان جایزه دو سالانه کتاب گلستان منتشر شد


فراخوان جایزه دو سالانه کتاب گلستان منتشر شد

فراخوان جایزه دو سالانه کتاب گلستان منتشر شد

 مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، گفت: به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان و با همکاری معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران؛ جایزه دو سالانه کتاب گلستان برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، عادله کشمیری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان ،گفت: جایزه دو سالانه کتاب گلستان با هدف حمایت و تشویق مولفان و مصحفان و ناشران استان، ارتقای فرهنگ جامعه اسلامی و حفظ استقلال و هویت فرهنگی و معرفی آثار قومیت ها، آیین ها و سنت ها مردم استان گلستان برگزار می شود.

وی درباره شرایط شرکت در جایزه دوسالانه کتاب گلستان، افزود: آثار ارسالی مولفان می بایست برای نخستین بار در سال های 1398 و 1399 منتشر شده و جزء کتاب های کمک درسی نباشد.

کشمیری ادامه داد: همچنین آثار، مربوط به نویسندگان و ناشران استان و یا کتاب با موضوع استان گلستان بوده و دارای برگه اعلام وصول باشند.

وی با اشاره به اینکه آثار باید در 2 نسخه به دبیرخانه کتاب سال تحویل داده شوند، گفت: آخرین مهلت ارسال آثار 31 مرداد ماه سال جاری است و کتب دریافت شده بازگردانده نخواهند شد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان ضمن دعوت از پدید آورندگان ،مترجمان ،مصحفان و ناشران ، گفت: از جامعه ی مذکور دعوت می کنم با ثبت نام در تارنمای اینترنتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، کتاب یا کتاب های پیشنهادی خود را به دبیر خانه دوسالانه کتاب سال معرفی نمایند.

یادآوری می شود متقاضیان حضور در جایزه دوسالانه کتاب گلستان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره های 32243859 و32226060 داخلی 232 تماس حاصل کنند.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .