عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » ثبت بارش بیش از 50 میلی متر طی 24 ساعت گذشته درایستگاههای باران سنجی مراوه تپه و نراب آزادشهر

مدیر دفتر مطالعات شرکت آب منطقه ای گلستان:

ثبت بارش بیش از 50 میلی متر طی 24 ساعت گذشته درایستگاههای باران سنجی مراوه تپه و نراب آزادشهر

 مدیر دفتر مطالعات شرکت آب منطقه ای گلستان گفت: طی بارش های رخ داده از ۷ صبح چهارشنبه ۶ مرداد لغایت ساعت ۷ عصر پنجشنبه ٧ مرداد در ایستگاه‌های شرکت آب منطقه ای گلستان بیشترین بارش ها در حوضه اترک در مراوه تپه به میزان 54 میلی متر و در ایستگاه نراب آزادشهر به مقدار 50 میلی متر رخ داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای گلستان، حسین دهقان اظهار کرد: در حوضه گرگانرود در تنگراه 47، گلیداغ 48، گالیکش 42، گنبد کاووس 37، لزوره مینودشت 35، تمر قره قوزی 34، رامیان 22 و نوده خاندوز 23 میلی متر طی این مدت باران بارید. 
وی بیان کرد: در حوضه اترک نیز در مراوه تپه 54 ودر چپرقویمه 47 میلی متر باران بارید. در حوضه قره سو در کردکوی 23، زیارت 11 و در شصت کلاته 9 میلی متر ودر حوضه خلیج گرگان در ایستگاه وطنا 9 و در باغو 7 میلی متر بارش به ثبت رسیده است. 
به گزارش روابط عمومی شرکت،  طی بارش های رخ داده در این مدت ورودی سیلاب به مخازن سدهای استان در حال انجام است و ادامه دارد و با توجه به پایش میدانی از بدو بارش مشخص گردید که علیرغم این که رودخانه ها ظرفیت عبور سیلاب را داشتند ولی در مواجهه با برخی سازه های تقاطعی و پلها که ظرفیت کافی را برای عبور سیلابی ندارند، در مناطقی سیلاب از رودخانه خارج شد و مشکلاتی را بوجود آورد که لازم است متولیان این گونه پلها هرچه سریعتر اصلاحات لازم بر روی آنها انجام گیرد.

نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب منطقه ای گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .