عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » 30پروژه آبفای گلستان با اعتبار 570میلیارد ریال در هفته دولت افتتاح و کلنگ زنی می شود


30پروژه آبفای گلستان با اعتبار 570میلیارد ریال در هفته دولت افتتاح و کلنگ زنی می شود

 
 
 
 
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان از افتتاح و کلنگ زنی30 پروژه این شرکت در هفته دولت  خبر داد .
به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان گلستان، مهندس  " بهزاد هرمزی " اظهار داشت :شرکت آب و فاضلاب  استان گلستان با  30 پروژه با اعتباری بالغ بر570 میلیارد ریال ، قابل افتتاح و بهره برداری در حوزه آب و فاضلاب در سطح استان به استقبال هفته دولت خواهد رفت.
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان خاطر نشان کرد : حفر و تجهیز 16 حلقه چاه آب شرب  ،تجهیز یک باب آزمایشگاه ، بازسازی تصفیه خانه ناهار خوران ،اجرای حصارکشی و روشنایی ،تکمیل انفصالی خط انتقال و  احداث 3 باب مخزن ذخیره آب شرب  با حجم 400 متر مکعب ،  در راستای تامین آب پایدار در سطح استان بخشی از پروژه های قابل افتتاح و کلنگ زنی این شرکت بوده است .
هرمزی تصریح کرد : اجرای 8000متر خط انتقال آب شرب  ، اجرای 10250متر شبکه توزیع آب و اصلاح شبکه از دیگر پروژه های این شرکت در هفته دولت می باشد که که به فضل الهی و به یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر افتتاح و کلنگ زنی خواهد شد .
وی همچنین با اشاره به بهره برداری از پروژه های حوزه فاضلاب تصریح کرد : اجرای عملیات شبکه جمع آوری فاضلاب در خیابان های صیاد ، 5 آذر ، امام رضا و ملل به طول 8700متر در شهرستان گرگان ، عملیات اجرایی سیستم روشنایی و ارت ایستگاه پمپاژ فاضلاب شماره 9 و خرید 6500 متر لوله پلی اتیلن دو جداره به قطر 200 میلی متر در شهرستان گنبد از پروژه های این شرکت در این بخش می باشد .
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان در پایان یادآور شد : 8شهر و 21 روستا باتعداد 30457خانوار  و جمعیتی  بالغ بر109007  نفر با افتتاح و کلنگ زنی این پروژه ها از آب شرب پایدار ، سالم و بهداشتی بهره مند می گردند.

نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب و فاضلاب استان گلستان
تأیید کننده خبر : کیانی پور
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .