عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جلسه بررسی و پیگیری روند اجرای پروژه موزه میراث روستایی گلستان با حضور استاندار گلستان


جلسه بررسی و پیگیری روند اجرای پروژه موزه میراث روستایی گلستان با حضور استاندار گلستان

جلسه بررسی و پیگیری روند اجرای پروژه موزه میراث روستایی گلستان با حضور استاندار گلستان

 

جلسه بررسی و پیگیری روند اجرای پروژه موزه میراث روستایی گلستان با حضور استاندار گلستان، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان و مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری در راستای هم‌اندیشی برای پیش برد اهداف و برنامه‌های این پروژه ملی و محوری استان برگزار شد.
به گزارش روابط‌عمومی و امورفرهنگی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان، این جلسه روز یکشنبه 7 شهریورماه 1400 با حضور دکتر هادی حق‌شناس استاندار گلستان، احمد تجری مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گلستان، امیر محمدپور مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری، سارا اخوت معاون میراث‌فرهنگی استان، مشاور پروژه موزه میراث روستایی گلستان و کارشناسان معاونت میراث‌فرهنگی در سالن جلسات استانداری گلستان برگزار شد.
استاندار گلستان در این نشست گفت: به دلیل تجربه موفق پروژه موزه میراث روستایی در گیلان، این پروژه در گلستان به‌عنوان دومین مدل در کشور می‌تواند تأثیر ارزنده‌ای در توسعه استان به‌ویژه در بخش گردشگری داشته باشد.
دکتر هادی حق‌شناس خاطرنشان کرد: تلاش‌ها و پیگیری‌ها در سطح ملی منجر به تخصیص بودجه مناسب در دو سال اخیر بوده است و اکنون شاهد روند اجرایی مناسب این پروژه هستیم.
او بیان کرد: به‌طور حتم آمادگی کامل جهت هماهنگی دستگاه‌های اجرایی و مالی برای تحقق فاز اول موزه میراث روستایی گلستان وجود دارد.
پروژه موزه میراث روستایی گلستان دومین مدل در نوع خود در کشور است که باهدف حفظ، نگهداری، احیا مواریث فرهنگی روستایی اعم از ملموس و ناملموس در سطح استان گلستان اجرایی می‌شود که بهره‌برداری از آن نقش بسزایی در رونق گردشگری فرهنگی شمال کشور خواهد داشت.

جلسه بررسی و پیگیری روند اجرای پروژه موزه میراث روستایی گلستان با حضور استاندار گلستان

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کیانی پور
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .