عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » افتتاح، کلنگ زنی و راه اندازی 4 پروژه هلال احمر در استان گلستان

با حضور دبیرکل هلال احمر انجام می شود؛

افتتاح، کلنگ زنی و راه اندازی 4 پروژه هلال احمر در استان گلستان

 

افتتاح، کلنگ زنی و راه اندازی 4 پروژه هلال احمر در استان گلستان

چهارشنبه و پنجشنبه ۱۰ و ۱۱ شهریور ماه دبیرکل جمعیت هلال احمر به منظور افتتاح پروژه های عمرانی هلال احمر به گلستان سفر می کند.
به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر، فرهاد میقانی گفت: با حضور دبیرکل جمعیت هلال احمر 4 پروژه بزرگ هلال احمر گلستان افتتاح می شود.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان افزود: دکتر قوسیان مقدم در روز اول حضور خود در گلستان پس از کلنگ زنی انبار امدادی هلال احمر علی آباد کتول به منظور افتتاح و راه اندازی پایگاه امدادونجات ایمر به شهرستان گنبدکاووس رفته و پس از آن یک خانه هلال‌ در شهرستان آزادشهر افتتاح می کند. 
میقانی خاطر نشان کرد: در روز دوم سفر دبیرکل جمعیت هلال احمر بزرگترین داروخانه هلال احمر در شمال کشور در گرگان به همراه انبار دارویی افتتاح می شود و با توجه به بازسازی درمانگاه پیامبر اعظم(ص) هلال احمر استان با حضور دبیرکل مجدد شروع به فعالیت و ارائه خدمات می کند.
همچنین در این روز فاز اول ساختمان مرکز پیشگیری، کنترل و درمان سرطان(شیمی درمانی سرپایی) جمعیت هلال احمر در شهرستان بندرترکمن افتتاح و راه اندازی می شود.
وی توضیح داد: در حاشیه افتتاح این پروژه ها جلسه شورای مدیران و جلسه هیات مدیره جمعیت هلال احمر گلستان هم با حضور دکتر قوسیان مقدم برگزار می شود.
 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : جمعیت هلال احمر گلستان
تأیید کننده خبر : کیانی پور
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .