عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » کسب رتبه اول گلستان در ارزیابی عملکرد خبری ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سراسر کشور

در سه ماهه نخست سال جاری؛

کسب رتبه اول گلستان در ارزیابی عملکرد خبری ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سراسر کشور

 

 

در ارزیابی عملکرد خبری سه ماهه اول ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سراسر کشور که به تازگی اعلام شد؛ استان گلستان رتبه اول را از آن خود کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان،به منظور بهبود فعالیت خبری حوزه های مختلف وزارتخانه و اتخاذ شیوه ای یکسان در ارائه اطلاعات به مخاطبان، مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی در دوره های مشخص و معین زمانی گزارشی آماری از میزان و نحوه مشارکت روابط عمومی های استان ها در بخش خبری پایگاه وزارتخانه ارائه می دهد تا بر اساس آن ضمن آگاهی از نقاط قوت و ضعف جریان خبر رسانی نسبت به بهبود شیوه ها و ارائه راهکارهای اساسی در این زمینه اقدام کند.

بر این مبنا دوره زمانی سه ماه اول سال جاری به عنوان دوره مورد مطالعه تعیین و فعالیت خبری هر استان بر اساس شاخص های تیتر خبر، لید خبر، متن خبر و عکس مرتبط با خبر بود و ارزیابی شد که در این بازه ی زمانی خبر استان گلستان با کسب امتیاز 94 از 100 امتیاز ممکن، رتبه اول را از آن خود کرد.

یادآوری می شود در ارزیابی عملکرد خبری سه ماهه اول سال 99 نیز عملکرد خبری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان رتبه اول را از آن خود کرده بود.

نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .