عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » بازدید مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور از طرح های آبرسانی و فاضلاب آبفا استان گلستان


بازدید مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور از طرح های آبرسانی و فاضلاب آبفا استان گلستان

 حمیدرضا جانباز، امروز به منظور مسائل کمبود آب شرب و  بازدید از تاسیسات و طرحهای در دست اجرای آبرسانی و تصفیه خانه های فاضلاب  وارد استان شد.

 به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان گلستا ، صبح امروز پس از بازدید مدیر عامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور از طرح های آبرسانی و همچنین فاضلاب شهر های شرق استان  با حضور در  جلسه  بررسی مشکلات تأمین آب شرب شهر های شرق استان که با حضور نمایندگان مردم شریف در  مجلس شورای اسلامی، همدم معاون عمرانی استاندار گلستان ، مدیران عامل شرکت‌های آب و فاضلاب و آب منطقه ای و فرمانداران شهرستان های گنبد، مینودشت، گالیکش و آزادشهر، رامیان و علی آباد کتول برگزار گردید شرکت نمودند .
 در این جلسات طرح هایی همچون بررسی مشکلات تأمین آب شرب شهر های شرق استان ، تجهیز مجتمع‌ها و تصفیه‌خانه‌ها آب و فاضلاب ، تسریع در اجرای مجتمع های آبرساني و تصفیه خانه ها فاضلاب  و بهسازی و اصلاح شبکه‌های آبرسانی  مورد بررسی قرار گرفت .
 گفتنی است در این سفر 2 روزه مدیر عامل شرکت مهندسی آبفا کشور ، مهندس طباطبایی مدیرکل دفتر نظارت بر بهره برداری آب  شرکت مهندسی آبفا کشور وی را همراهی می نمایند و تصمیمات جدیدی برای تقویت سامانه آبرسانی و تامین آب شرب شهرها و روستاهای استان گرفته شد که امید است با عملیاتی شدن راهکارهای ارائه شده وضعیت تامین آب شرب در استان بهبود یابد.

نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب و فاضلاب استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .