عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » طرح ملی اهدای خون جامعه ورزشی استان گلستان


طرح ملی اهدای خون جامعه ورزشی استان گلستان

  به همت فدراسیون پزشکی ورزشی و با همکاری سازمان انتقال خون و اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان طرح اهدای خون ورزشکاران همزمان با سراسر کشور در استان اجرا خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان ، دکتر آیت اللهی ریاست هیات پزشکی ورزشی گلستان ضمن تقدیر و تشکر از حضور مستمر و جامعه ورزش استان در کنار مردم در مواقع بحرانی گفت: یکی از معضلاتی که با شروع پاندمی کرونا شاهد پیدایش آن بودیم کاهش شدید ذخایر تمامی گروه های خونی در کشور بوده است که در همین راستا فدراسیون پزشکی ورزشی با همکاری سازمان انتقال خون کشور به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس طرح سراسری اهدای خون در جامعه ورزش و جوانان را در شهرستان‌های کشور اجرا خواهد نمود .
دکتر آیت اللهی در ادامه تصریع نمود: با هماهنگی‌های صورت پذیرفته با اداره کل ورزش و جوانان استان در روز چهارشنبه مورخ ۳۱ شهریور ماه به طور هماهنگ این طرح در کلیه شهرستان های استان نیز برگزار خواهد شد که مطمئناً مثل همیشه باز هم شاهد حضور پررنگ و چشمگیر جامعه ورزش استان در محل های خون گیری خواهیم بود .
رئیس هیات پزشکی ورزشی گلستان در پایان ضمن تاکید مجدد موضوع کاهش چشمگیر ذخایر خونی کشور جامعه ورزش و جوانان استان به حضور پرشور در این طرح دعوت نمود .


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .