عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » خدمت به جامعه ایثارگری جز با انگیزه معنوی میسر نمی شود


خدمت به جامعه ایثارگری جز با انگیزه معنوی میسر نمی شود

 مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان گفت: خدمت به جامعه ایثارگری فریضه ای دینی است و انجام این فریضه جز با انگیزه معنوی میسر نمی شود.

به گزارش «ایثار واحد گلستان»، اسرافیل وزیری به همراه دکتر امان قلیچ شادمهر نماینده مردم شریف گنبد کاووس در مجلس شورای اسلامی در دیدار با خانواده معظم شهیدان « قربان محمد روشنی » و « شیرعلی میرویسی» گفت: دیدار با خانواده‌های شهدا و ایثارگران افتخار و فرصت ارزشمند و معنوی است که موجب توان بیشتر برای خدمت به بهترین بندگان خدا می‌شود.
وی با بیان این‌که عزت و اقتدار ایران اسلامی مدیون خون پاک شهدای گران‌قدر است، تصریح کرد: قدردانی و سپاس از خانواده‌های شاهد و ایثارگر را یک وظیفه ذاتی و یک رسالت بسیار مهم می‌دانیم.
مدیرکل بنیاد گلستان با تأکید بر ارائه خدمت مطلوب و تکریم خانواده شهدا و ایثارگران بیان کرد: مسئولان باید پاسخگوی مطالبات خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر بوده و تکریم و احترام به جامعه ایثارگری باید در اولویت کار قرار گیرد.
این مقام مسئول با تأکید بر این که خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر مایه امیدواری مسئولان و پایداری آنان در خدمت به مردم و نظام اسلامی هستند، گفت: کسانی که دلداده نظام جمهوری اسلامی و این کشور هستند امروز هم بی‌تکلف و بی‌توقع مطالب خود را مطرح می‌کنند.
شهید قربان محمد روشنی  در تاریخ 1 تیرماه 1334 دیده به جهان گشود و در تاریخ 6 دی ماه 1365 در منطقه عملیاتی شلمچه به درجه رفیع شهادت نائل گشت.
شهید شیرعلی میرویسی در تاریخ 2آبان ماه 1334 دیده به جهان گشود و در تاریخ 18 شهریور ماه 1360 در منطقه عملیاتی کرخه نور به درجه رفیع شهادت نائل گشت.

نام دستگاه ارسال کننده خبر : بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .