عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دومین جلسه شورای مسکن استان به ریاست دکتر حق شناس استاندار گلستان

مدیرکل راه و شهرسازی استان گلستان خبر داد:

دومین جلسه شورای مسکن استان به ریاست دکتر حق شناس استاندار گلستان

 مدیرکل راه وشهرسازی گلستان از برگزاری دومین جلسه شورای مسکن استان به ریاست استاندار خبر داد.

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره كل راه و شهرسازي استان گلستان، دومین جلسه شورای مسکن استان در سال ۱۴۰۰ به ریاست دکتر حق شناس استاندار گلستان و با حضور همدم معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، مدیر کل راه وشهرسازی استان گلستان و سایر مدیران دستگاههای اجرایی عضو شورا بصورت حضوری و ویدئو کنفرانسی  برگزار شد.
مهندس حسین محبوبی مدیرکل راه و شهرسازی گلستان با اشاره به دستور رئیس جمهور مبنی بر ساخت سالانه یک میلیون مسکن در سال بیان داشت : این جلسه بنا به دستور مقام عالی وزارت به استانداران جهت پیگیری اقدامات مورد نیاز برای تحقق برنامه تولید مسکن در استانها، با حضور استاندار گلستان برگزار شد.
 وی ادامه داد: در دومین  جلسه شورای مسکن استان در سال ۱۴۰۰ ، ضمن مرور وظایف دستگاه ها ی اجرایی استان در قانون مذکور مصوب شد ظرف دو هفته آینده  تمام اراضی مازاد دستگاههای اجرایی  استان ، زمین شهری و عرصه منابع ملی در محدوده شهرها و روستاها  برای اجرای طرح جهش تولید مسکن متناسب با سیاست های دولت محترم در استان احصاء و اعلام شود.
وی افزود: در راستای اجرای دستور رئیس جمهور، ساخت 120 هزار واحد مسکونی در دولت سیزدهم ، سهم  استان  می باشد که یک هزار هکتار زمین در استان مورد نیاز است.
 مدیرکل راه و شهرسازی گلستان به ارائه گزارش از روند اجرای طرح اقدام ملی در استان  در جلسه شورای مسکن استان اشاره کرد و گفت: در این جلسه مشکل عدم پرداخت تسهیلات بانکی به مردم مطرح شد و مصوب شد سهم بخش مسکن از تسهیلات بانکی به 20 درصد از سرجمع تسهیلات پرداختی به مردم استان افزایش یابد.

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .