عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » افتتاح دو اقامتگاه بوم‌گردی در شهرستان کلاله


افتتاح دو اقامتگاه بوم‌گردی در شهرستان کلاله

افتتاح دو اقامتگاه بوم‌گردی در شهرستان کلاله

 مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گلستان از افتتاح دو اقامتگاه بوم‌گردی در روستاهای صالح‌آباد و چهارمازو شهرستان کلاله با حضور فرماندار و جمعی از مسئولان این شهرستان هم‌زمان با هفته گردشگری خبر داد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل‌ میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان، احمد تجری روز یکشنبه 11 مهرماه 1400 در حاشیه آیین افتتاح پروژه‌های گردشگری کلاله که با حضور محمد ابراهیمی‌تودرواری فرماندار شهرستان کلاله، یاسر قندهاری معاون گردشگری استان و جمعی از مسئولان شهرستانی برگزار شد، گفت: این دو اقامتگاه بوم‌گردی هم‌زمان با هفته گردشگری با حجم سرمایه‌گذاری بالغ‌بر 17 میلیارد ریال و ایجاد زمینه اشتغال برای 7 نفر در روستاهای صالح‌آباد و چهارمازو شهرستان به بهره‌برداری رسیدند.
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گلستان خاطرنشان کرد: پروژه نخست اقامتگاه‌ بوم‌گردی آق‌سو در روستای صالح‌آباد شهرستان کلاله بود، که با حجم سرمایه‌گذاری 7 میلیارد ریال با زیربنای 140 مترمربع و اشتغال‌زایی 3 نفر و ظرفیت پذیرایی 15 نفر به بهره‌برداری رسید.
او اضافه کرد: در ادامه و در روستای چهارمازو کلاله نیز اقامتگاه بوم‌گردی چهارمازو با حجم سرمایه‌گذاری 10 میلیارد ریال افتتاح شد. این پروژه در زمینی به مساحت 980 مترمربع و زیربنای 200 مترمربع، اشتغال‌زایی 4 نفر و با ظرفیت پذیرایی 25 نفر به بهره‌برداری رسید.

نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .