عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » اجرای 55 میلیارد طرح عمرانی منابع آبی در غرب استان

در جلسه پایش اداره منابع آب کردکوی، ترکمن و بندرگز عنوان شد:

اجرای 55 میلیارد طرح عمرانی منابع آبی در غرب استان

اجرای 55 میلیارد طرح عمرانی منابع آبی در غرب استان

 چهارمین جلسه پایش ادارات منابع آب شهرستان ها، با پایش اداره منابع آب کردکوی، ترکمن و بندرگز و با حضور مدیر عامل، معاونین و مدیران ستاد و همکاران اداره منابع آب کردکوی، ترکمن و بندرگز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای گلستان، مهندس سید محسن حسینی در این بازدید و جلسه اظهار کرد: در بخش درآمد و مشترکین در اداره منابع آب کردکوی ،بندرگز و ترکمن اقدامات خوبی انجام شده است وباید تلاش کنیم همچنان در ادامه کار ، از روش های جدید برای وصول استفاده نمائیم. 
مهندس حسینی بیان کرد: از طرح های فعال در این شهرستان طرح زهکشی اراضی اولویت دار است که باید طرح های عمرانی به امورها کمک نمایند، همچنان که در مواقع ضروری امورها به طرح ها کمک نمایند. 
وی اظهار کرد: سرعت در رسیدگی به کار مردم بسیار مهم است اما در بخش هایی از حفاظت و رودخانه ها همچنان برخی پرونده ها با کندی جلو می رود که باید تلاش بیشتری صورت گیرد. 
مهندس حسینی افزود: آمادگی برای سیلاب در نیمه دوم سال، استفاده از فناوری های نوین در انجام وظایف امورها، تسریع در وصول حق النظاره چاه های مجاز و جریمه چاه های غیر مجاز ، سلامت کار همکاران و هماهنگی با آب و فاضلاب برای تامین آب شرب مردم، از موضوعات مهم قابل پیگیری در امورهاست. 
مدیر عامل شرکت در ادامه بیان کرد: فرونشست زمین از مسائل مهم استان است که در برخی شهرستان ها از جمله ترکمن نگران کننده تر است و اگر شواهدی در حوزه اداره می بینید، ارائه دهید. 
مهندس حسینی با بیان اینکه دلیل اصلی کم شدن آب خلیج گرگان ، پسروی آب دریاست، گفت: در این زمینه سال گذشته مصوباتی در شورای عالی تالابها انجام شده است که از جمله عدم توسعه کشاورزی در شهرستان، عدم احداث آب بندان های جدید است که ضروری است بیشتر اقدامات کارشناسی صورت گیرد. 
معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای گلستان نیز در این جلسه اظهار کرد: در تعیین تکلیف چاه های فاقد پروانه، انسداد چاه ها طلایی ترین زمان پاییز است زیرا هنوز کشت اتفاق نیفتاده است. 
مهندس جواد تیموری اظهار کرد: در اخذ احکام قضائی در شرکت هنوز عقب هستیم و قرارداد های جدید کاری در حوزه حفاظت باید به موقع انجام شود. افزایش اصلاح و تعدیل پروانه های بهره برداری و نصب کنتورهای هوشمند، برگزاری جلسات شورای حفاظت در شهرستان ها باید بیشتر مورد توجه باشد.
رئیس اداره منابع آب کردکوی و ترکمن و بندرگز در این جلسه با تشکر از مدیر عامل شرکت در حسن توجه به امورهای شهرستان ها، گفت: در سال 1400 حدود 55 میلیارد ریال طرح های عمرانی شامل آبرسانی، مهندسی رودخانه و طرح های زودبازده در شهرستان انجام شده است که رضایت مردم و مسئولین شهرستانی را در پی داشته است. 
مهندس حسن درویشی اظهار کرد: در این اداره از سال گذشته دونیروی جدید و جوان جدید الاستخدام مشغول شده اند که با تعهد کاری و نیروی جوانی توانسته اند خود را به مجموعه برسانند.  
وی بیان کرد: خرید زمین و ساختمان اداری شهرستان از اولویت های این امور است که امید است در سال جاری اجرایی شود.
وی افزود: پیگیری مطالبات شرکتهای تعادل بخشی ، کمبود سیستم رایانه برای واحد درآمد و مشترکین، مشخص کردن یک رابط بحران برای شهرستانها ، افزایش امکانات و تجهیزات بحران در شهرستان ها و پخش اخبار آموزشی مرتبط با منابع آب در ساعت 20 از موضوعات مهم قابل پیگیری و مورد تقاضا  است.
 

اجرای 55 میلیارد طرح عمرانی منابع آبی در غرب استان

 



نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب منطقه ای گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .