عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » 23 هزار و 836 آزمون کلرسنجی در شهرستان مراوه تپه صورت گرفت

با هدف تامین آب شرب سالم و بهداشتی:

23 هزار و 836 آزمون کلرسنجی در شهرستان مراوه تپه صورت گرفت

 مدیر امور آب و فاضلاب مراوه تپه از انجام 23 هزار و 836 آزمون کلرسنجی آب با هدف تامین آب شرب سالم و بهداشتی برای مشترکین در 6 ماهه گذشته در این شهرستان خبر داد
.به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان گلستان، مهندس"جلال الدین سارلی" افزود: در این مدت 1592مورد آزمون کدورت سنجی ، 379 مورد آزمون های میکروبی و شیمیایی ، شستشوی بیش از 6000متر خطوط انتقال و شبکه توزیع و شستشوی 670 متر مکعب  مخازن با هدف پایش و بهبود وضعيت كيفي آب از دیگر فعالیت های انجام شده در شش ماهه گذشته بوده است.  
مدیر امور آب و فاضلاب مراوه تپه افزود : اجرای بیش از 6 کیلومتر توسعه شبکه و خط انتقال ،500متر اصلاح و بازسازی   شبکه توزیع آب شرب و بازرسی دیداری 30کیلومتر شبکه آبرسانی دیگر اقدامات صورت گرفته در این مدت بوده است .
سارلی در ادامه تصریح کرد: رفع 299مورد حوادث شبکه، 139مورد حوادث خطوط انتقال و 141 مورد حوادث انشعابات مشترکین در راستای جلوگیری از هدر رفت آب را از اقدامات دیگر در مدت مذکور عنوان کرد.
مدیر امور آب و فاضلاب مراوه تپه افزود: 3مورد تعمیر تابلو برق، مرئی سازی 9 دستگاه شیرآلات شبکه و خطوط انتقال، تعمیر و تعویض 7دستگاه شیرآلات شبکه توزیع و خطوط انتقال  ،381 مورد انشعابات آب واگذار شده و 35مورد انشعاب نصب شده  از دیگر فعالیت های این امور بوده است .
سارلی در پایان اظهار داشت :  20 حلقه چاه آب شرب ، 39حلقه چشمه و 10 ایستگاه پمپاژ وظیفه تامین آب شرب شهر مراوه تپه و روستاهای تحت پوشش را به عهده دارد که امیدواریم با تخصیص اعتبارات مورد نیاز بتوانیم پروژه های در دست اقدام این امور را تکمیل نموده و به پایان برسانیم.

نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب و فاضلاب استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .