عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » شستشوی 58 کیلومتر از شبکه توزیع و خط انتقال آب شرب

مدیر امور آب و فاضلاب رامیان خبر داد :

شستشوی 58 کیلومتر از شبکه توزیع و خط انتقال آب شرب

 مدیر امور آب و فاضلاب رامیان از شستشوی  58 کیلومتر از شبکه توزیع و خط انتقال آب شرب این شهر و روستاهای  تحت پوشش در شش ماه گذشته سال جاری خبرداد .

به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان گلستان، "حسن فدایی" با اعلام این خبر افزود: این اقدام به منظور بالا بردن کیفیت آب مصرفی مشترکین و ارائه خدمات مطلوب تر آبرسانی در شهر های رامیان ، خان ببین ، دلند و روستاهای تحت پوشش انجام شده است.
مدیر امور آب و فاضلاب رامیان یادآور شد : شستشو 18باب مخزن ذخیره ،23 هزار و 304مورد آزمایش کلرسنجی و 10هزار و 442 مورد آزمایش کدورت سنجی با هدف بهبود و حفظ شاخص های کیفی آب شرب و ارتقاء سطح خدمات رسانی به مشترکین از دیگر فعالیت های این امور در شش ماه اول سال جاری بوده است .
وی اظهار داشت: در این مدت11 هزار و 60 متر اصلاح و بازسازی شبکه های توزیع  ، 2هزار و 800 متر توسعه شبکه توزیع ، 1600متر احداث خط انتقال ،  314 فقره  اصلاح و بازسازی انشعابات فرسوده  و 16 مورد مرئی سازی شیرآلات شبکه از دیگر اقدامات این امور در مدت مذکور بوده است .
فدایی تصریح کرد : تعویض 233دستگاه کنتور خراب مشترکین ،واگذاری 293فقره انشعاب جدید  ،عملیات مهندسی مجدد ، لایروبی و تجهیز 2 حلقه چاه ، بهسازی یک دهنه چشمه ، رفع 1259 مورد اتفاقات شبکه توزیع ، خطوط انتقال و انشعابات  از دیگر اقدامات این امور در مدت مذکور بوده است.
.مدیر امور آب و فاضلاب رامیان در پایان افزود : در راستای جبران بخشی از کمبود آب شرب در شهر و روستاهای دچار تنش آبی ، عملیات آبرسانی با تانکر  سیار  به حجم 8000متر مکعب  ،تعمیر و نصب 71دستگاه کلریناتور و تعویض 8 دستگاه الکتروپمپ از دیگر فعالیت های صورت گرفته در مدت مذکور در شهر های رامیان ، خان ببین و دلند بوده است .

نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب و فاضلاب استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .