عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تشکیل گروه های 11 نفره نیروهای مردمی و جنگلبانان با هدف حفاظت از منابع طبیعی


تشکیل گروه های 11 نفره نیروهای مردمی و جنگلبانان با هدف حفاظت از منابع طبیعی

تشکیل گروه های 11 نفره نیروهای مردمی و جنگلبانان با هدف حفاظت از منابع طبیعی
 محمد پرتوی از تشکیل گروه های 11 نفره نیروی مردمی و جنگلبان در شهرستان علی آباد کتول با هدف حفاظت و حمایت از منابع طبیعی خبر داد.
 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان علی آباد کتول، محمد پرتوی گفت: یکی از رویکردهای مهم در امر حفاظت از منابع طبیعی مشارکت مردم و فرهنگسازی می باشد.
وی در ادامه اعلام کرد: نوآوری،خلاقیت و اصلاح فرایندها از شاخصه های لازم و ضروری ست که یگان حفاظت می تواند در کنار تامین و تجهیز امکانات با جرائم و تخلفات در منابع طبیعی مقابله کند
رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان علی آباد کتول تاکید کرد: نقش مردم در حفاظت از منابع طبیعی بسیار مهم است و با مشارکت و پررنگ کردن نقش مردم میتوان از تعرض و دست درازی به جنگل و مرتع جلوگیری کرد.
ایشان ضمن اینکه بحث آموزش را در این زمینه مهم دانسته،تصریح نمود: مردم برای مراقبت از این موهبت الهی و منابع ارزشمند نیازمند آموزش هستند. اگر بتوانیم با اعمال روشها و الگوهای آموزشی و فرهنگی، حفاظت از منابع طبیعی را یک اصل و فرهنگ در جامعه و افکارعمومی تبدیل کنیم دیگر نیازمند تشکیل پرونده تخلف برخی افراد متخلف در منابع طبیعی نخواهیم بود.
وی در خاتمه افزود: از همه شهروندان و مردم عزیز خواهشمندیم در صورت مشاهده هرگونه تخلف و تعرض به منابع طبیعی و هرگونه حریق با شماره های رایگان 139 و یا 1504 تماس حاصل فرمایید.

نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .