عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » نشت یابی 4320 کیلومتر خطوط تغذیه و شبکه توزیع گاز در استان گلستان

در 6 ماهه سال جاری صورت پذیرفت:

نشت یابی 4320 کیلومتر خطوط تغذیه و شبکه توزیع گاز در استان گلستان

 مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان از نشت یابی نزدیک به 4320 کیلومتر خطوط تغذیه و شبکه توزیع توسط واحد بازرسی فنی شرکت در 6 ماهه نخست سال 1400 خبرداد.
به گزارش روابط عمومی شرکت گازاستان گلستان ،علی طالبی با اشاره به اهمیت فرآیند نشت یابی و بازرسی درکنترل نقاط مخاطره‌آمیز و همچنین جلوگیری ازهدر رفت انرژی گفت:با عنایت به گستردگی شبکه های گازرسانی و تجهیزات و متعلقات آن و ضرورت بازرسی و کنترل آنها به منظور جلوگیری از هدر رفتن انرژی گاز طبیعی ، فرآیند نشت یابی و بازرسی برابر برنامه در طول سال انجام می شود.
وی افزود :ازمجموع 4 هزار و 320 کیلومتر نشت یابی صورت گرفته شده ، حدود 2538 کیلومتر مربوط به شبکه های پلی اتیلن و 1782 کیلومتر نیز خطوط فلزی است.
طالبی تصریح کرد : برنامه نشت یابی ازانشعابات گازاستان نیزبه قوت درحال انجام است و دراین رابطه درحد فاصل ابتدای فروردین تا پایان شهریور ماه سال جاری تعداد 138هزار 300 مورد علمک گاز نیز مورد نشت یابی قرارگرفت.که از این تعداد 88 هزار و800 مورد پلی اتیلن و 49 هزار و 500 مورد نیز فلزی بوده است.
مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان اظهارداشت: انجام این اقدامات ضریب ایمنی را افزایش میدهد ،ضمن اینکه بهبود بهره ‌وری ،جلوگیری از خطرات احتمالی ،کاهش هدررفت گاز و آلودگی های زیست محیطی را نیز به همراه دارد.

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت گاز استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .