عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » برگزاری جلسه کمیته تخصصی ستاد ساماندهی امور جوانان گلستان با موضوع اوقات فراغت و آموزش جوانان


برگزاری جلسه کمیته تخصصی ستاد ساماندهی امور جوانان گلستان با موضوع اوقات فراغت و آموزش جوانان

 جلسه کمیته تخصصی ستاد ساماندهی امور جوانان با موضوع اوقات فراغت و آموزش جوانان حضور معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان، معاونین و جمعی از نمایندگان دستگاه های اجرایی عضو ستاد برگزار شد.

ساسان معین در گفتگو با روابط عمومی این اداره کل گفت: یکی از نیازهای اساسی هرجامعه به ویژه جوانان، آموزش است که موجب تقویت فرهنگ، توسعه اجتماعی و توانمند سازی آنان خواهد شد و به منظور داشتن جامعه ای با توسعه پایدار باید آموزش ها در تمام زمینه ها در راستای تقویت هویت ملی، دینی، فرهنگی، اجتماعی، علمی، اقتصادی، هنری، ورزشی، سلامت و بهداشت و... باشد.
معاون امور جوانان گفت: کیفی سازی آموزش، موجب توانمند سازی جوانان و تقویت و ارتقاء مهارت جوانان و قرار گرفتن آنان در مسیر اشتغال و کسب و کار خواهد شد.
وی افزود : طی دو سال اخیر به دلیل شرایط سخت کرونایی اوقات فراغت کودکان، نوجوانان و جوانان بیشتر در فضای مجازی سپری شد و این موضوع که استفاده بیش از حد و بدون برنامه آنان در استفاده از فضای مجازی و بازی های آنلاین عواقب زیادی را بدنبال داشت و سبب اختلالات گفتاری، رفتاری و عملکردی نوجوانان و جوانان و موجب نگرانی خانواده ها شده است. لذا خانواده های عزیز باید این شرایط را در راستای بهره گیری بهینه فرزندان از فضای مجازی مدیریت نمایند تا امکان شرایط مطلوب در غنی سازی اوقات فراغت را برای جوانان خود فراهم نمایند.
وی افزود: از سوی دبیرخانه ستاد اپلیکیشن یا پرتال جامع اوقات فراغت در استان گلستان در حال راه اندازی مجدد هست و لینک آن پس از آماده سازی در دسترس همگان قرار خواهد گرفت و خانواده ها و جوانان و نوجوانان می توانند به کلیه مراکز و پایگاههای فراغتی و آموزشی دستگاههای اجرایی و متولیان غنی سازی اوقات فراغت(که اطلاعات پایگاهها و مراکز فراغتی خود را پس از راه اندازی در آن بارگذاری می نمایند) در سطح استان دسترسی و ارتباط سریع و آسان داشته باشند و ان شاءالله طی دو ماه آینده این طرح اجرایی خواهد شد.
ایشان در پایان گفت: از دیگر برنامه های پیش رو با هدف توسعه مهارت آموزی جوانان و برگزاری مسابقات استانی و ملی مهارت در گلستان خواهد بود که در جلسه آتی ستاد ساماندهی مدیر کل یا معاون آموزشی فنی و حرفه ای استان در راستای تشریح موضوع، شیوه نامه اجرایی مسابقات و نحوه همکاریهای بین دستگاهی استان و تقاضاهای خود گزارشی را ارائه خواهند داد تا این رویداد ملی به بهترین شکل ممکن در استان گلستان برگزار شود.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .