عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » افتتاح هشتمین مرکز مشاوره و کارآفرینی در گلستان


افتتاح هشتمین مرکز مشاوره و کارآفرینی در گلستان

افتتاح هشتمین مرکز مشاوره و کارآفرینی در گلستان

 سعید مازندرانی در مراسم افتتاح مرکز مشاوره و کارآفرینی شهرستان آق قلا گفت: باید با همکاری دستگاههای دیگر افرادی که دارای ایده و خلاق هستن را حمایت کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان، مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان در مراسم افتتاحیه مرکز مشاوره و کارآفرینی در شهرستان آق قلا گفت: کارآفرینان در بازار جدید باید استراتژی های خود را تغییر دهند و بدنبال بازار فروشی باشند که بتوانند محصولات خود را بفروشند، تغییر استراتژی ها نیاز شرکت های امروز است.

وی افزود: ارتباط بین دستگاههای دولتی و شرکت ها باید بیشتر شود.

وی تاکید کرد: نیازهای فن آورانه صنایع مهم است. گاهی این نیازها شناسایی نمی شود و مشکلات حل نمی شود.

سعید مازندرانی مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان افزود: کارآفرینان صرفا نباید به استان خود اکتفا نمایند بلکه باید قدم های فراتر برداشته و خود را در کل کشور ببینند.

وی یادآور شد:هدف از این نشست ها با کارآفرینان حل مسائل و مشکلات است. باید از ظرفیت های دولتی و نیمه دولتی برای حل مشکلات استفاده کرد.

وی در ادامه گفت ایجاد اشتغال در مسیر کارآفرینی است، کارآفرینی بطور مستقیم و غیر مستقیم باعث اشتغال می شود.اگر بخواهیم توسعه داشته باشیم باید به کارآفرینان و جوانان خلاق مراجعه کنیم

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان در مورد چالش های بروکراسی در ادارت گفت: گاهی با دستورالعمل های سختگیرانه برای کارآفرینان چالش ایجاد می کنیم و با این کار باعث می شویم خلاقیت آنها نادیده گرفته شود.



نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : golestanmcls
  • بازدید : 283
  • کد خبر : 87199