عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » افتتاح دومین باشگاه کارآفرینان نوجوان استان گلستان


افتتاح دومین باشگاه کارآفرینان نوجوان استان گلستان

 

افتتاح دومین باشگاه کارآفرینان نوجوان استان گلستان

 به مناسبت هفته جهانی کارآفرینی، دومین باشگاه کارآفرینان نوجوان استان گلستان با هدف تربیت نسل آیندۀ کارآفرینان نوآور کشور با حضور سعید مازندرانی ، مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ، عمرانی ، رئیس مرکز رشد پارک علم و فناوری و جمعی از مسئولین دستگاههای اجرایی استانی و نوجوانان علاقمند به کارآفرینی ، در محل کارخانه نوآوری پارک علم و فناوری استان گلستان برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سعید مازندرانی مدیرکل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان ، گفت: باشگاه کارآفرینان نوجوان فرصت مغتنمی برای شناسایی ایده های نوجوانان و دانش آموزان خلاق وهمچنین ایجاد نگرش کارآفرینانه و شبکه سازی سالم و موثر بین نوجوانان دارای روحیه کارآفرینی استان بوده و بزرگترین سرمایه گذاری برای فرزندان فراهم کردن زمینه رشد و ایجاد این توانمندی‌ها در آنها است.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: ایده ها همیشه توسط افرادی ایجاد می شود که خیال پردازی قوی دارند و خلاقیت یعنی شکستن چارچوب های ذهنی قبلی و شکل جدید دادن به آن ها که نوجوانان به دلیل باز بودن این چارچوب های ذهنی بهتر از بزرگسالان می توانند به خلاقیت بپردازند.

سپس عمرانی رئیس مرکز رشد و کارخانه نوآوری استان گلستانبه ظرفیت بالای نوجوانان و جوانان گلستانی اشاره کردد و آینده روشن و موفق را از ان جوانان استان دانست و همچنین حمایت خود و مجموعه پارک علم و فناوری را در آینده ازهر کدام از این نوجوانان خلاق و نو آور اعلام کردد.

در ادامه ، نوجوانان در بازدید از شرکت های مستقر در کارخانه نوآوری با کارآفرینان مشغول به کار درآنجا و تجربیات آنها آشنا شده و رسماً آموزشهای خود را که تلفیقی از آموزشهای حضوری و مجازیست ، آغاز نمودند.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : golestanmcls
  • بازدید : 255
  • کد خبر : 87298