عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » شهردار گرگان از راننده وظیفه شناس اتوبوس شهری تقدیر کرد


شهردار گرگان از راننده وظیفه شناس اتوبوس شهری تقدیر کرد

شهردار گرگان از راننده وظیفه شناس اتوبوس شهری تقدیر کرد

 شهردار گرگان از راننده وظیفه شناس اتوبوس درون شهری که اقدام به اطفاء حریق یک دستگاه خودرو نموده بود، تقدیر کرد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی روابط عمومی شهرداری گرگان، در روزهای اخیر ویدئویی در شبکه های اجتماعی به ویژه در شهرستان گرگان در حال وایرال شدن است؛ ویدئویی که یک شهروند فداکار را در تلاش برای خاموش کردن آتش خودروی پژو پارس نشان می دهد.
«محمود رحیمی» نام این شهروند وظیفه شناس است که از قضا سابقه 13 ساله در واحد اتوبوسرانی ناوگان حمل و نقل عمومی شهرداری گرگان دارد و اکنون در مسیر شهرداری به سمت شهرک شهریار و بالعکس به خدمت مشغول است.
رحیمی روز حادثه نیز مشغول انجام وظیفه بوده که در بدو حرکت از ایستگاه متوجه آتش سوزی خودرو در حوالی میدان شهرداری می شود.
او پس از مشاهده صحنه آتش سوزی بلادرنگ اتوبوس را متوقف می کند و در یک اقدام متهوّرانه و جسورانه با استفاده از کپسول آتشنشانی که در اتوبوس تعبیه شده به آن سوی خیابان رفته و در مدت زمان کوتاهی پیش از رسیدن خودروهای آتشنشان، اقدام به اطفاء حریق می نماید.
این حادثه ساعت 16 و 20 دقیقه عصر روز سه شنبه 25 آبان به وقوع پیوست و از آن روز تاکنون بارها در صفحات مختلف فضای مجازی بازنشر و پربازدید شده است.
با گذشت تنها چند روز از این اتفاق جالب توجه، مهندس محمدرضا سبطی در دفتر خود پذیرای این راننده دلسوز و وظیفه شناس بود و با اهدای لوح تقدیر از این اقدام خیرخواهانه او قدردانی نمود.

شهردار گرگان از راننده وظیفه شناس اتوبوس شهری تقدیر کرد


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شهرداری گرگان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .