عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » نظارت های کرونایی بر ناوگان مسافری عمومی گلستان تشدید می شود


نظارت های کرونایی بر ناوگان مسافری عمومی گلستان تشدید می شود

نظارت های کرونایی بر ناوگان مسافری عمومی گلستان تشدید می شود

 مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان گفت: جهت اجرای هرچه بهتر پروتکل های بهداشتی کرونا و با همت و استفاده از توان اجرایی دستگاههای نظارتی و اجرایی؛ نظارت برناوگان عمومی مسافری در قالب طرح شهید سلیمانی شدت می گیرد.

به گزارش روز سه شنبه روابط عمومی این اداره کل، مهدی میقانی در جلسه با صنوف و انجمن های کارگری و کارفرمایی حمل و نقل مسافر و با حضور نماینده سپاه نینوا و بسیج و نمایندگان مراکز بهداشتی و درمانی استان، اظهارکرد: براساس آخرین پروتکل های ابلاغی؛ اتوبوس ها تا 80 درصد ظرفیت خود را می توانند، مسافر سوار کنند.

وی تاکید کرد: برای ارتقای ایمنی و سلامت مسافران برون شهری، لازم است انجمن ها و صنوف؛ شرکت های حمل و نقل مسافری را ملزم به اجرای پروتکل های بهداشتی در طول سفرها کنند.

به گفته وی، رعایت نشدن الزامات بهداشتی مورد نظر از قبیل ماسک زدن، فاصله گذاری اجتماعی و تهویه مطبوع بویژه در مسیرهای طولانی؛ تخلفات آنها در کمیسیون های مربوطه رسیدگی می شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان از هم استانی ها خواست که در صورت مشاهده اینگونه تخلفات بهداشتی ، مراتب را به سامانه 190 وزارت بهداشت و درمان اطلاع داده تارسیدگی شود.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان
تأیید کننده خبر : کیانی پور
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .