عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » مزایده عمومی زمین‌ های تجاری-مسکونی شهرستان علی آباد کتول

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان علی آباد خبر داد:

مزایده عمومی زمین‌ های تجاری-مسکونی شهرستان علی آباد کتول

 

 رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان علی آباد کتول از فروش زمین های ‌ تجاری-مسکونی این شهرستان از طریق مزایده عمومی خبر داد.

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان ، مهندس فرامرزی رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان علی آباد با تاکید بر اینکه زمین های موجود در مزایده دارای سند تک برگ است ، گفت: فروش این زمینها از طریق مزایده عمومی و به صورت نقدی خواهد بود.

وی افزود: کلیه مراحل برگزاری مزایده از دریافت اسناد و شرایط مزایده تا ارائه پیشنهاد مزایده گران و بازگشایی پاکتها از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به آدرسwww.setadiran.ir انجام خواهد شد.

مهندس فرامرزی ادامه داد: آخرین مهلت دریافت اسناد و شرایط مزایده از سامانه ستاد ساعت 13 روز چهارشنبه 24 آذر سال جاری و آخرین مهلت ارسال پیشنهاد قیمت در سامانه ساعت 13 روز شنبه 4 دیماه خواهد بود.تاریخ و مکان بازگشایی پاکات مزایده روز یکشنبه 5 دیماه راس ساعت 9 صبح در محل اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان( ساختمان شماره یک ) می باشد.

لازم به ذکر است علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشترمی توانند با شماره 01732244371 اداره پیمان و رسیدگی اداره کل راه و شهرسازیاستان تماس حاصل نمایند.

 

مزایده عمومی زمین‌  های تجاری-مسکونی شهرستان علی آباد کتول

 

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان:
تأیید کننده خبر : کیانی پور
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .