عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » بازدید رئیس کل دادگستری گلستان از مرکز توانبخشی بهزیستی

به مناسبت هفته معلولین صورت گرفت؛

بازدید رئیس کل دادگستری گلستان از مرکز توانبخشی بهزیستی

بازدید رئیس کل دادگستری گلستان از مرکز توانبخشی بهزیستی 
به مناسبت هفته افراد دارای معلولیت رئیس کل دادگستری گلستان به همراه دادستان مرکز استان از مرکز نگهداری معلولین بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی گلستان؛ در گرامیداشت هفته افراد دارای معلولیت حیدر آسیابی، رئیس کل دادگستری استان گلستان در بازدید از مرکز نگهداری معلولان گرگان ضمن تقدیر از تلاش‌های کارکنان این مرکز، اظهار کرد: دادگستری استان آماده حمایت‌های حقوقی و قضایی در حوزه حقوق معلولان است.

آسیابی، افزود: در جلسه‌ای که با مسئولان بهزیستی استان داشته ایم از آنان خواسته شد نیازهای حقوقی و حمایتی خود به ویژه در رابطه با قانون حمایت از معلولان را به دستگاه قضایی اعلام کنند تا دادستان‌ها مطالبه گری کنند.

وی یادآور شد: حقوق معلولان از حقوق ویژه در حوزه حقوق عامه است و دادستان‌های استان آماده اند در این حوزه به صورت ویژه ورود کنند.

مدیرکل بهزیستی استان گلستان نیز در جریان این بازدید با اشاره به اینکه انتظار ما حمایت همیشگی مسئولان از معلولان در تمامی ایام سال است، تصریح کرد: اینکه مسئولان دستگاه قضایی خود را متولی مطالبه و حمایت از معلولان می دانند یک موهبت برای استان ماست.

سید مهدی حسینی با بیان اینکه بسیار خوشحالیم که دستگاه قضایی در استان گلستان حامی و همراه ماست، افزود: در تلاش هستیم تا مجموعه نیازمندی های قضایی و حقوقی خود را به صورت دقیق و کارشناسی تدوین کرده و به رئیس کل دادگستری استان ارائه دهیم.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل بهزیستی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بهزیستی
  • بازدید : 315
  • کد خبر : 87811