عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » 6 مدال رنگارنگ ، ره آورد کاروان پارا آسیایی استان گلستان


6 مدال رنگارنگ ، ره آورد کاروان پارا آسیایی استان گلستان


به گزارش پایگاه روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان، چهارمین دوره بازی های پاراآسیایی جوانان از تاریخ یازدهم لغایت پانزدهم آذرماه به میزبانی بحرین برگزار گردید .
کاروان تیم ملی ج.ا.ایران به نام « مدافعان سلامت » و با شعار « اراده ،تلاش ، پیروزی» و با 165 ورزشکار در 9 رشته ورزشی در این رقابت ها حضور پیدا کرد و توانست عنوان نخست این رقابت ها را به خود اختصاص دهد .
استان گلستان با 4 ورزشکار و یک همراه فنی در این مسابقات شرکت کرد و توانست 6 مدال را به ارمغان بیاورد .
سکینه ذاکری در دوومیدانی ، هلیا حاجی آبادی و فاطمه خیرخواه در بوچیا ، عرفان بخشنده در بسکتبال با ویلچر و عباسی به عنوان همراه فنی تیم بوچیا عازم بحرین شدند که با سوغات 6 مدال تز مسابقات بازگشتند.
سکینه ذاکری با 3 مدالی که به دست آورد به همگان ثابت کرد « دختری است از جنس خواستن » . مدال طلا در ماده پرتاب دیسک و دو مدال نقره در ماده های پرتاب وزنه و پرتاب نیزه ره آورد این ورزشکار بود.
دختران بوچیا کار گلستانی ، در رقابت با حریفان ؛ نشسته بر ویلچر و ایستاده چون سرو ، دو مدال نقره و برنزو یک چهارمی را به دست آوردند .هلیا حاجی آبادی با نقره انفرادی و برنز تیمی بوچیا به کار خود پایان داد . دیگر بازیکن بوچیا کار گلستان در اولین حضور خود در مسابقات به مقام چهارمی بسنده کرد .
دستان پرتوان عرفان بخشنده بر چرخ ویلچر به عنوان تنها نماینده پسر در کاروان گلستان عنوان قهرمانی و گردن آویز طلا را برای این استان به ارمغان آورد .


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .