عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تداوم راه شهدا موجب عزت و اقتدار ایران اسلامی است


تداوم راه شهدا موجب عزت و اقتدار ایران اسلامی است

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان گفت: تداوم راه شهدا در حفظ آرمان‌های اسلام و تلاش برای استحکام هر چه بیشتر پایه‌های نظام اسلامی و تقویت اقتدار آن است.

به گزارش «ایثار واحد گلستان»، اسرافیل وزیری به اتفاق هیات همراه در دیدار با خانواده معظم شهید مدافع سلامت «حسن نظری» به خبرنگار ایثار واحد گلستان گفت: اخلاص شهدا الگوی مناسبی برای همگان بوده و پیشرفت‌های حاصله در جامعه مرهون اخلاص و ایثار شهدای والامقام است.
وزیری افزود: ديدار و دلجويی از خانواده‌های شاهد و ایثارگر گام بسيار كوچكی در برابر از خودگشتگی‌های آنان محسوب می‌شود و حفظ شأن و منزلت این عزیزان بايد به عنوان يكی از مهم‌ترين اولويت‌های مسئولان و برنامه‌ريزان باشد. ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ضرورت جامعه امروز است و جامعه ایثارگری بهترین مروجان این فرهنگ سترگ هستند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان گفت: تداوم راه شهدا در حفظ آرمان‌های اسلام و تلاش برای استحکام هر چه بیشتر پایه‌های نظام اسلامی و تقویت اقتدار آن است.
شهید مدافع سلامت «حسن نظری» از کارکنان بیمارستان پنجم آذر گرگان بود که در راه خدمت به مردم مبتلا به ویروس کرونا شد و به درجه رفیع شهادت نائل آمد. این شهید گرانقدر از رزمندگان 8 سال دفاع مقدس بوده و در عملیات کربلای  5 در منطقه عملیاتی شلمچه به درجه جانبازی نائل گشت.







نام دستگاه ارسال کننده خبر : بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .