عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » حضور اداره کل فنی وحرفه ای گلستان در نهمین نمایشگاه بین المللی سنگ های قیمتی اصفهان


حضور اداره کل فنی وحرفه ای گلستان در نهمین نمایشگاه بین المللی سنگ های قیمتی اصفهان

حضور اداره کل فنی وحرفه ای گلستان در نهمین نمایشگاه بین المللی سنگ های قیمتی اصفهان

 نهمین نمایشگاه تخصصی – بین المللی صنایع، ابزار، ماشین آلات و تولیدات طلا، فلزات گرانبها و سنگ های قیمتی اصفهان، با حضور مسئولین کشوری و استانی و نیز با حضور یک غرفه از هنرمندان کارآموز تراش سنگ های قیمتی و نیمه قیمتی و فلزات گرانبهای اداره کل آموزش فنی وحرفه ای استان گلستان آغاز شد.

 به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی وحرفه ای استان گلستان، نهمین نمایشگاه تخصصی – بین المللی صنایع، ابزار، ماشین آلات و تولیدات طلا، فلزات گرانبها و سنگ های قیمتی اصفهان با حضور زرگر پور استاندار اصفهان، کشتی آرای رئیس اتحادیه کشوری طلا و جواهر، حاجی علی نژاد دبیرکل فراکسیون حمایت از جذب سرمایه گذاری مجلس شورای اسلامی، پاک نژاد رئیس اتاق اصناف اصفهان، جلالی مدیر کل آموزش فنی وحرفه ای و همچنین رؤسای اتحادیه های طلا و جواهر کشور افتتاح گردید.

 اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان نیز در این نمایشگاه تخصصی – بین المللی، با یک غرفه از دستاوردهای کارآموزان تراش سنگ های قیمتی و نیمه قیمتی و فلزات گرانبها، در این نمایشگاه حضوری چشمگیر داشته و مورد توجه بازدیدکنندگان قرار گرفته است.

 این دوره نمایشگاه، در فضای نمایشگاهی به مساحت هشت هزار و 500 مترمربع با حضور 80 مشارکت کننده از استان های آذربایجان شرقی، خراسان رضوی، تهران، گلستان، اصفهان، خوزستان، فارس، کرمان، هرمزگان و یزد برگزار می شود.

 شایان ذکر است نمایشگاه تخصصی – بین المللی صنایع، ابزار، ماشین آلات و تولیدات طلا، فلزات گرانبها و سنگ های قیمتی، عنوان بهترین نمایشگاه طلا و جواهرات کشور در سالیان گذشته را از آن خود نموده است.

 همچنین هیأتی 20 نفره از کشورهای ایتالیا، آلمان، اسپانیا، ژاپن،عراق و افغانستان از این نمایشگاه دیدار و بازدید خواهند کرد.

 نهمین نمایشگاه تخصصی- بین المللی صنایع، ابزار، ماشین آلات و تولیدات فلزات گرانبها و سنگ های قیمتی از 22 تا 25 اردیبهشت ماه در محل برگزاری نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان واقع در پل شهرستان در ساعات بازدید 16 الی 22 میزبان عموم علاقه مندان خواهد بود و محل غرفه اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان در سالن میرداماد، مقابل غرفه ماشین آلات جواهرسازی کشوراسپانیا می باشد.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .