عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » نامگذاری معبری در گرگان به نام حمل و نقل پیشنهاد شد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان:

نامگذاری معبری در گرگان به نام حمل و نقل پیشنهاد شد

 مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان گفت: به پاس قدردانی از زحمات رانندگان در دو بخش راهداری و حمل و نقل استان،پیشنهاد نامگذاری معبری در شهرگرگان به نام حمل و نقل به شورای شهر داده شد.

به گزارش روز سه شنبه روابط عمومی اداره کل،مهدی میقانی در مراسم گرامیداشت هفته حمل و نقل،رانندگان و راهداری در کانون طاها گرگان با حضور فعالان و مسوولان مرتبط با بخش،افزود: پیشنهاد این معبر بلوار شهید قندهاری حدفاصل ترمینال مسافری گرگان تا آق قلا بوده که به دلیل اهمیت موضوع حمل و نقل در این محدوده و قرار گرفتن پایانه مسافری،خطوط ریلی و فرودگاه گرگان می باشد.
میقانی،تعامل میان تشکل ها، صنوف و رانندگان بخش راهداری و حمل و نقل جاده ای را در کشور بی مثال  دانست و ادامه داد: در سایه این تعامل و به جهت اشاعه فرهنگ نوع دوستی ۸ نفر از زندانی های استان بمناسبت این هفته وبا کمک های مالی و انسان دوستانه صنوف و تشکل ها آزاد شده تا بازگشت شرافتمندانه ای به زندگی خود داشته باشند.
معاون عمرانی استاندار گلستان نیز در این مراسم، نقش راهداران و رانندگان را در کاهش سوانح و حوادث جاده ای و همچنین توسعه همه جانبه استان بسیار با اهمیت بیان کرد و گزارشی از اقدامات اجراشده و در حال اجرا برای توسعه راهها و بخش حمل و نقل استان ارائه داد.
همچنین رئیس اتحادیه تعاونی های بار گلستان بعنوان نماینده انجمن های صنفی کارگری و کارفرمایی در بخش بار،مسافر و بین المللی و شرکتهای نفتی در سخنانی کوتاه ،مهمترین دغدغه این بخش را نوسازی ناوگان سواری و کامیون ها  بیان کرد و خواستار توجه بیشتر مسوولان برای خروج از حالت سنتی حمل و نقل به صنعتی و به روز شد.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .