عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » قرارگاه مرکزی زمستانه راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان تشکیل جلسه داد

جهت هماهنگی هرچه بهتر در بحران های احتمالی جوی:

قرارگاه مرکزی زمستانه راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان تشکیل جلسه داد

 با توجه به پیش بینی های هواشناسی و وقوع بحران های احتمالی در آخر هفته پیش رو و همچنین ارائه خدمات مطلوب تر و سریع تر در مواقع بحران های طبیعی بویژه در فصل زمستان؛ دومین جلسه قرارگاه مرکزی زمستانه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل، این جلسه صبح روز چهارشنبه با حضور معاون فنی و روستایی و روسای ستادی و اعضای مرکزی قرارگاه در محل سالن اجتماعات راهداری و حمل و نقل جاده ای استان برگزار شد.
در این جلسه، درباره چگونگی انتخاب و اعزام نیروهای معین به شهرستان ها، استقرار و تجهیزات بموقع ماشین آلات راهداری در محل های بحرانی و انجام عملیات بموقع راهداری، استفاده از توان بخش خصوصی و پیمانکاران بومی و محلی و غیره بحث و تبادل نظر شد.
قاسم دبوری فریمانی معاون فنی و روستایی اداره کل در این جلسه بر هماهنگی افراد معین با روسای شهرستان ها و اجتناب از موازی کاری ها و ایجاد تداخل در فعالیت ها تاکید کرد و گفت: نیروهای معین باید بعنوان پشتیبان کننده در شهرستان ها حضور بموقع یابند.
وی، بعنوان نماینده مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان در این جلسه، از اعضای قرارگاه خواست که اولویت بندی مناطق و استفاده از تجربیات یکدیگر را در مواقع بحرانی سرلوحه کار خود قرارداده تا جهت مدیریت هرچه بهتر بحران ها و تسریع در ارائه خدمات به کاربران جاده ای اقدام شود.

نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .