عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دیدار مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان با خانواده های معزز شهدا


دیدار مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان با خانواده های معزز شهدا

دیدار مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان با خانواده های معزز شهدا

همزمان با هفته هلال احمر، مدیر عامل جمعیت هلال احمر گلستان بهمراه اعضای شورای معاونین از خانواده های سه شهید والامقام در گلستان دیدار کردند و یاد و خاطره دلاوردی مردی های جوانان ایران اسلامی را ارج نهادند.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر گلستان، در ششمین روز از هفته هلال احمر مدیران ارشد و ستادی جمعیت هلال احمرگلستان باحضور در منزل شهید امدادگر مصطفی عربی نوده یکی از7شهید امدادگر جمعیت هلال احمر گلستان با خانواده این شهید دیدار و یادوخاطره ایشان را زنده نگاه داشتند.

اکبری در این دیدار گفت: آنچه که تمامی جوانان، امدادگران و نجاتگران باید از شهدای امدادگر مشق کنند، ایثار و گذشت و نوع دوستی با معنایی تمام نما است.

وی در ادامه ضمن گرامی داشتن یاد و خاطره 7شهید امدادگر جمعیت هلال احمر گلستان; خاطر نشان کرد: بی شک بخش اعظمی از افتخارات، بالندگی و پیشرفت تعالی در امورات را مدیون دعای خیر پدران و مادران و خانواده های شهدای امدادگر و تمامی شهدای والامقامی هستیم که خود را جزئی از خانواده بزرگ جمعیت هلال احمر میدانند.

در ادامه این دیداره امدیر عامل و اعضای شورای معاونین باحضور در شهرستان های آق قلا و علی آبادکتول به ترتیب با خانواده شهید عبدی گری از شهدای اهل سنت روستای گری آق قلا و خانواده شهید سرباز میلاد جز که اخیرا در دفاع از مرزهای پرگهر به درجه رفیع شهادت نائل شد، دیدار و از آنان دلجویی کردند.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : جمعیت هلال احمر استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .