عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » ایمن سازی تقاطع پرتصادف تمر قره قوزی کلاله درحال اجراست


ایمن سازی تقاطع پرتصادف تمر قره قوزی کلاله درحال اجراست

 رئیس اداره نگهداری ابنیه فنی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان از ایمن سازی سه راهی (تقاطع) تمرقره قوزی در محور اصلی کلاله به مراوه ه در شرق استان خبرداد و گفت: این تقاطع یکی از نقاط پرتصادف و اولویت داری بوده که ایمن سازی آن از سوی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور به استان ابلاغ شد.

ابوطالب جلینی کرد روز چهارشنبه در مصاحبه با پایگاه اطلاع رسانی اداره کل افزودک عملیات ایمن سازی تقاطع شامل زیرسازی جهت تعریض دو سمت جاده اصلی بطول حدود 500 متر و عرض 7/5 متر و احداث دو فقره پل 2 و 3 متری می شود.

وی، محل تقاطع تمر قره قوزی را 10 کیلومتری محور کلاله به مراوه تپه در حوزه شهرستان کلاله اعلام و اظهارکرد: مطالعات اجرای این عملیات توسط مشاور بومی انجام شده و عملیات اجرایی آن نیز بصورت امانی (در اختیار گذاشتن ماشین آلات) و پیمانی(خرید و حمل مصالح) توسط اداره کل و اداره شهرستان در حال اجراست.

 

جلینی کرد با اشاره به اینکه در حال حاضر لایه های زیرسازی محور جهت اجرای کامل عملیات ایمن سازی در حال اجراست، این عملیات از باند رفت(باند شرقی) محور اصلی کلاله به مراوه تپه اجرا شده و با توجه به اعتبارات تخصیصی ادامه می یابد.

 

رئیس اداره نگهداری ابنیه فنی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان با بیان اینکه تاکنون برای خرید و حمل مصالح آن 12 میلیارد ریال هزینه شده، اظهارکرد: برای تکمیل ایمن سازی ها و در نهایت آسفالت محور به حدود 40 میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

 

جلینی کرد در پایان از مشارکت خیرین کلاله در اجرای پل های محور هم بعنوان یک اقدام مهم و خداپسندانه در جهت توسعه شهری و روستایی راههای برون شهری نام برد و از آن تقدیر کرد.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .