عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » برگزاری سومین جلسه حج و زیارت استان با فرودگاه درخصوص راه اندازی پروازهای عتبات عالیات


برگزاری سومین جلسه حج و زیارت استان با فرودگاه درخصوص راه اندازی پروازهای عتبات عالیات

 سومین جلسه سید علی میرقاسم پور مدیر حج و زیارت استان، حجت الاسلام والمسلمین اصحابی مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در حج و زیارت، مدیرعامل و هیئت مدیرذه شرکت مرکزی کارگزاران زیارتی استان و کارشناسان حوزه زیارت با متانت مدیرکل فرودگاه های استان گلستان و هیئت همراه ،روز شنبه 11 دی ماه 1400 در محل دفتر مدیریت حج و زیارت استان برگزار و در خصوص همکاری و تعامل در برقراری پروازهای هوایی زیارت عتبات عالیات از فرودگاه بین المللی شهدای گرگان گفتگو و تبادل نظر شد.

به گزارش روابط عمومی حج و زیارت استان گلستان، در ابتدای جلسه، مدیر حج و زیارت استان گفت: همچنان در تلاش هستیم تا با رایزنی و پیگیریهای متعدد و در صورت استقبال زائران گلستانی، تکمیل ظرفیت و آمادگی و هماهنگی فرودگاه بین المللی شهدای گرگان در آینده ای نزدیک، پروازهای عتبات عالیات به صورت ماهانه در استان برقرار شود.
مدیرکل فرودگاه های استان نیز در این خصوص گفت: زیر ساخت های لازم برای برقراری پرواز به عتبات عالیات از فرودگاه بین المللی شهدای گرگان فراهم است و محدودیتی در این خصوص وجود ندارد و در تلاش هستیم از همه ظرفیتهای استانی برای تسهیل سفر زائران استان استفاده نموده و با همت همه دست اندرکاران انشاءا... این امر به زودی محقق خواهد شد.

نام دستگاه ارسال کننده خبر : مدیریت حج و زیارت استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .